دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی War Machines v2.5.1 برای اندروید و iOS

War Machines جنگ شروع شده است. دشمنان از هر سمت در حال پیشروی هستند و به زودی به مرزها خواهند رسید. پس عجله کنید. برای شکست دشمن و نجات سرزمین خود از دست متجاوزان  نبرد و مبارزه را آغاز کنید و صلح و آرامش را به شهر بازگردانید و دشمنان را از سرزمین خود بیرون برانید و قهرمان این داستان بسیار پر هیجان شوید. وسایل و تجهیزات جنگی بسیار پیشرفته در دسترس شما قرار می گیرد. هوشیارانه تانک های جنگی خود را انتخاب کنید. سلاح های مورد نیازتان را نیز همین طور و مبارزه و نبرد را شروع کنید. توجه داشته باشید که تانک هایتان به مسلسل های تیرانداز مجهز می باشد.

سایر مشخصات : این بازی به شما این امکان را می دهد تا با استراتژی های جنگی دشمنان در کشورهای مختلف آشنا شوید و با پیش بینی حرکات دشمن، آگاهانه آنها را شکست دهید. War machenis tank shooter game در یک محیط بسیار مهیج شما را با دوستان و رقبای خود در سراسر جهان به چالش می کشاند. همچنین شما قادر خواهید بود با انتخاب آزادانه تانک های شخصی خود با تجهیزات سفارشی دلخواه بسته به نوع استراتژی کاربردی شما که برای شکست دشمنان در دسترس می باشد استفاده کنید. برای این منظور میتوانید از تانک های سبک یا تانک های بسیار قوی و سنگین چون Panzer برای نبرد استفاده کنید و دشمنان را شکست دهید و سرزمین خود را نجات دهید. این بازی استراتژی و جذاب محصول استودیوی Fun Games For Free می باشد که توانسته ده ها میلیون مخاطب را به خود جلب کند.

دانلود بازی War Machines

ویژگی های بازی War machenis tank shooter game :

– در این بازی شما  از لحظه شروع جنگ حدودا سه دقیقه زمان برای جمع آوری تجهیزات مورد نیاز خود در اختیار دارید

 – حمایت و دفاع از سرزمین خود در برابر حملات دشمنان و شکست و نابود سازی متجاوزان از کشورهای چین، ایالات متحده آمریکا، روسیه، ژاپن و… بر عهده شما می باشد.

 – امکان مبارزه تک نفره و یا گروهی در مسیر جنگ امکان پذیر می باشد.

– قابلیت ارتقا تانک های خود به تجهیزات جدید و سفارشی به خواست و دلخواه شما امکان پذیر می باشد.

– این بازی به صورت کاملا رایگان در دسترس می باشد و نیازی به خرید و پرداخت هزینه برای ادامه بازی نمی باشد.

War Machines

به روز رسانی :

96/10/09 نسخه جدید اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *