دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Warhammer End Times Vermintide برای XBox One

Warhammer End Times Vermintide یکی از بازی های اول شخص شوتر و اکشن می باشد که در جهان Warhammer روایت می شود . این نسخه تنها دارای بخش مولتی پلیر و co-op بوده و از حالت تکنفره پشتیبانی نمی کند . پس از پایان هر بار بازی ، پلیر می تواند همراه با سه بازیکن دیگر برای مبارزه علیه اسکوان ، نژاد موجودات هیولایی در شهر Ubersreik بپا خیزد . پنج کاراکتر ، شکارچی جادوگر، سرباز امپراتوری، کوتوله رنجر، Waywatcher و جادوگر تابان شخصیت های اصلی بازی با توانایی و مهارت های منحصر بفرد هستند که در ابتدا باید یکی از آنها را انتخاب نمایید . بعضی از آنها در انجام حملات از قبیل استفاده از سلاح گرم و یا سحر و جادو کارآمدتر هستند درحالیکه برخی از آنها توانایی استفاده از سلاح هایی مانند شمشیر را دارند . در پایان هر مرحله و با توجه به نحوه عملکرد ، جوایز و سلاح های جدیدی به شما اعطا خواهد شد .

سایر توضیحات : Warhammer End Times Vermintide یکی از بازی های سبک اکشن است که توسط کمپانی Fatshark طراحی و ساخته شده و در سال 2016 توسط کمپانی Fatshark AB برای کنسول PS4 روانه بازار شده است . بازی از نظر طراحی شباهت بسیاری با Left 4 Dead دارد که در آن پلیر باید با انبوهی از دشمنان به منظور پیشرفت و پشت سر گذاشتن یک سطح مبارزه کند . نژاد های مختلفی از Skaven در بازی وجود دارد و شایع ترین نوع آنها می تواند به راحتی کشته شود اما اغلب آنها دارای قدرت های مختلفی بوده و مهارت های شما را به چالش می کشند . Skaven ها با زره های سنگین محافظت می شوند و با بمب های سمی مجهز شده اند . یکی از نقاط قوت بازی ، هوش مصنوعی آن است که بسیار پویا بوده و دشمنان به طور تصادفی با شما روبرو می شوند . این بازی همچنین دارای یک روایت در زمان واقعی است که به آرامی پخش می شود و بازیکنان از طریق سطوح پیشرفت می کنند . هر شخصیت ، نگرش خود را نسبت به رویدادهای مهم در بازی داراست .

Warhammer End Times Vermintide center

مشخصات بازی Warhammer End Times Vermintide :

نام بازی : Warhammer End Times Vermintide

پلتفرم : PS4

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2016

شرکت سازنده : Fatshark

منتشر کننده : Fatshark AB

سبک بازی : اکشن

نوع فایل : PKG

رده بندی سنی : +17

لینک مرتبط : Microsoft

Warhammer End Times Vermintide

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *