دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Wild Clash Online Battle v1.2.1.4423 برای اندروید

Wild Clash – Online Battle یک بازی آنلاین و استراتژیک خاص افرادی که به بازی های آنلاین علاقه مند هستند. در بین شخصیت های موجود در بازی کاراکتر مورد نظر خود را انتخاب کنید و او را به قهرمان خود تبدیل کنید. شما باید تیم های سه نفره ای تشکیل داده و مدت سه دقیقه با کمک هم تیمی های خود تلاش کنید تا رقبای خود را در سراسر جهان شکست دهید! با جمع آوری سکه و امتیازات موجود قهرمان خود را مجهزتر از قبل کنید و آن ها را از نظر کیفی ارتقا دهید. ویژگی های منحصر به فردی که شخصیت های بازی Wild Clash – Online Battle قادرند تا از آن ها برای نابودی حریفان خود استفاده کنند شامل Shot, Throw Grenades, Whirlwind Assault, Medical Guards, Invisible Mines, Lands Missiles, Bulletproof Shield, Thunder Shock, Laser Sniper و غیره می باشد که شما باید با توجه به علاقه خود یکی را انتخاب کنید و به جنگ حریفان خود بروید.

سایر توضیحات : با توجه به آنلاین بودن این بازی میتوانید تجربیات خود را با دیگر بازیکنان در سراسر دنیا به اشتراک بگذارید. این بازی توسط شرکت بازی سازی Unic Games برای دوست داران بازی های استراتژیک طراحی و ساخته شده و از طریق مارکت اندرویدی گوگل پلی برای کاربران گوشی و تبلت های اندرویدی منتشر شده است. امتیاز خوب 4.1 از 5.0 نشان از جذابیت بازی Wild Clash – Online Battle دارد. پس فرصت را از دست ندهید و شما هم این بازی جذاب را از سایت دانلود فارسی دانلود کرده و از بازی کردن با آن لذت ببرید.

Wild.Clash.Online.Battle.center

ویژگی های بازی Wild Clash – Online Battle :

 – جمع آوری سکه جهت ارتقا قهرمان

 – امکان به اشتراک گذاری تجربیات بازی با سایر بازیکنان در سراسر جهان

 – استفاده از تاکتیک های متنوع برای حمله به دشمنان

 – گیم پلی جذاب

Wild Clash – Online Battle

به روز رسانی :

1396/12/07 نسخه جدید اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *