دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی ترسناک WORLD OF HORROR v1.0g برای کامپیوتر

دانلود بازی WORLD OF HORROR

بازی جدیدی در سبک ترسناک نقش آفرینی اشاره و کلیک برای سیستم عامل مک می باشد . شما در این عنوان قرار است تجربه ای ترسناک ولی آرام را با گرافیک تک بیتی داشته باشید . بازی WORLD OF HORROR یک نامه ی عاشقانه به جونجی ایتو و اچ پی لاوکرفت می باشد . شما قرار است از طریق این عنوان به یک دنیای جهنمی سفر کنید و با مبارزه های نوبتی رو به رو شوید و همچنین در برخی از موقعیت ها با انتخاب های بسیار سختی رو به رو شوید . شما قرار است نوع جدیدی از وحشت کیهانی را تجربه کنید ، تجربه ای که تا به حال مانند آن را به هیچ وجهی نداشته اید.

خدایان قدیمی در حال تجدید قوا هستند و قصد دارند به دنیای ما باز گردند و به جنون بکشانند . در بیمارستان ها ، کلاس های متروکه ، آپارتمان های آرام و جنگل های تاریک شیوکاورا در ژاپم افرادی با ظاهر عجیب و غریب دیده شده اند و همچنین اتفاقات وحشتناک و غیر قابل توضیحی رخ داده است . جهان به پایان خود نزدیک شده است و تنها راه مقابله با این قدرت های ماورایی و جلوگیری از آخر الزمان است.

این بازی شامل پنج شخصیت منحصر به فرد و متفاوت است و شما این امکان را خواهید داشت تا بیش از ده معمای بسیار جالب و هیجان انگیز را انجام دهید . بیشتر اسرار این بازی چندین پایان دارد که بسته با انتخاب ها و اعمال شما و این که چقدر زنده می مانید ، یک پایان برایتان رقم می خورد . چیزی که این بازی را بسیار خاص می کند ، جزئیات کوچک آن است . منتقد وب سایت Bloody Disgusting درباره ی این بازی می گوید که آن را می توان بازگشت شایسته ای برای عناوین نقش آفرینی متن محور دانست و تصاویر ساده و متن توصیحی آن به خوبی می توانند ترس را به بازیکن القا کنند. بازی WORLD OF HORROR با این که گرافیک بسیار ساده ای دارد ، اما خشونت و خون ریزی زیادی در آن دیده می شود و همچنین صحنه های بسیار ترسناکی دارد که ممکن است برای همه مناسب نباشد.

نام: WORLD OF HORROR
حجم فایل: 494 مگابایت ، 241 مگابایت
شرکت سازنده: panstasz
تاریخ انتشار: 2020
امتیاز استیم: 10
ورژن: v1.0g
آپدیت: 16 آبان 1402
زبان: انگلیسی
فرمت فایل: PKG , exe
پلتفرم: مک ، ویندوز
سبک بازی: ترسناک - نقش آفرینی - اشاره و کلیک
امکان استفاده بصورت آنلاین: ندارد
منتشر کننده: Ysbryd Games
رمز فایل: www.download.ir

به روز رسانی :

1402/08/16 نسخه WORLD OF HORROR v1.0g اضافه شد.
  • 2 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *