دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی WWE Mayhem v1.3.23 برای اندروید و iOS

WWE Mayhem بازی بسیار مهیج و مبارزه ای WWE Mayhem که در سبک بازی های ورزشی و مبارزه ای است، به تازگی منتشر شده است. اگر شما هم از علاقه مندان به بازی های کشتی کج هستید بازی فوق العاده مهیج WWE Mayhem را به هیچ وجه از دست ندهید. همراه ستارگان دنیای کشی کج به دنیایی از هیجان وارد می شوید و میتوانید اوج هیجان را در رینگ مبارزات تجربه کنید جایی که تماشاگران زیادی برای دیدن مسابقات شما صف می کشند. تمامی ستارگان و قهرمانان دنیای کشی کج در این بازی حضور دارند و شما می توانید یکی از آن ها را انتخاب کرده و برای مبارزات جانانه با حریفان آماده شوید. وارد رینگ شوید و طوفان به پا کنید! حرکات و تکنیک های بسیار ناب هر قهرمان در بازی به صورت کاملا واقعی و طبیعی تداعی شده و مطمئنا شما را به وجد می آورند. وجود ستارگانی نظیر جان سینا، آندرتیکر و … هیجان بازی را چند برابر میکنند.

سایر توضیحات : از تجربه قهرمانان کارکشته بازی استفاده کنید و به حریفان خود رحم نکنید. مبارزه کنید و از آن لذت ببرید. با نصب بازی WWE Mayhem روی گوشی خود یک بازی مبارزه ای خاص را تجربه خواهید کرد. گرافیک فوق العاده و HD بازی WWE Mayhem نظر شما را جلب میکند. پس فرصت را از دست ندهید و اگر شما هم از علاقه مندان به بازی های مبارزه ای و کشتی کج هستید هر چه سریعتر بازی WWE Mayhem را از سایت دانلود فارسی دانلود کرده و از بازی کردن با آن لذت ببرید. بازی مهیج WWE Mayhem توسط استودیو بازی سازی Reliance Big Entertainment (UK) Private Limited طراحی و ساخته شده و از طریق مارکت گوگل پلی برای کاربران اندرویدی منتشر شده است. کسب امتیاز 4.5 از 5.0 از بازیکنان سراسر جهان نشان از کیفیت این بازی مهیج دارد.

WWE.Mayhem.center

ویژگی های بازی WWE Mayhem :

 – امکان شرکت در مسابقات دوره ای هفتگی و ماهانه

 – کسب پاداش بعد از هر پیروزی برابر حریفان

 – امکان رقابت با دوستان در تورنومنت های مختلف

 – گرافیک بسیار جذاب و مهیج

 – امکان تقویت و افزایش مهارت شخصیت ها

WWE Mayhem

به روز رسانی :

1396/12/05 نسخه جدید اضافه شد.