دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود دوره آموزشی طراحی دیجیتال از طرح اولیه تا محصول نهایی

Digital Painting: From Sketch to Finished Product یک دوره آموزشی طراحی دیجیتال از طرح اولیه تا محصول نهایی می باشد. وقتی تسلط پیدا کنید، متوجه می شوید که طراحی دیجیتال بسیار سریع‌تر و کارآمدتر از تکنیک‌های سنتی طراحی است؛ و به همین دلیل است که استاندارد صنعتی برای تولید تصاویر با کیفیت بالا و سرعتی سودآور، طراحی دیجیتال است.
مهارت‌هایی که در این دوره یاد خواهید گرفت به شما کمک خواهند کرد تا یک جریان کاری برای خود ایجاد کنید که در هر پروژه‌ای می‌تواند شما را به سادگی از بوم خالی ترسناک تا طراحی‌های کامل و قابل ارائه هدایت کند. این دوره اعتماد به نفس شما در پیش‌نویسی، علامت گذاری و استفاده از ابزار بالا می‌برد.

آنچه یاد خواهید گرفت:
فرآیند گام به گام تولید طراحی شخصیت دیجیتال در فتوشاپ به صورت کامل پوشش داده خواهد شد.
1. توسعه‌ی ایده‌ها: نحوه‌ی توسعه‌ی ایده‌هایتان برای خلق شخصیت را پوشش خواهیم داد.
2. طراحی: مقدمات طراحی و نحوه‌ی شروع را توضیح خواهیم داد.
3. افزودن رنگ‌ها: رنگ‌آمیزی طرح و تعریف رنگ‌ها را شروع خواهیم کرد.
4. نقاشی و جلا دادن: در انتها، آخرین تغییرات را اجرا کرده و نقاشی را تمام خواهیم کرد.

پروژه‌ی دوره:

یک نقاشی دیجیتال از یک چهره‌ی شخصیت را از اول خواهید کشید؛ و تمام مهارت‌های مقدماتی که برای اتمام یک طرح قابل ارائه و استفاده در دیگر پروژه‌ها را لازم دارید، یاد خواهید گرفت.

سرفصل‌های دوره:

1. مقدمه: در این دوره‌ی نقاشی دیجیتال، شما در فتوشاپ کار خواهید کرد. از یک بوم خالی شروع کرده و یک طرح نهایی کامل خلق خواهید کرد.

2. نقشه‌ی دوره: «هاروی فولر» فرآیند کاری نقاشی دیجیتال خود را به سه بخش تقسیم خواهد کرد – ایده پردازی، نقاشی و جلادادن. شما خواهید دانست چه موقع پیش‌نویسی از طراحی خود را به یک مشتری نشان دهید.

3. طراحی اولیه: شما خواهید دید هاروی چگونه با اشکال ساده مانند بیضی شروع کرده و تدریجاً چهره‌ی انسان را به دست می‌آورد. شما با کاربردهای ابزار فتوشاپ از جمله برس‌ها، پاک‌کن، lasoo و ابزار transform آشنا خواهیدشد و خواهید دید یکی از نکات مثبت بزرگ نقاشی دیجیتال راحتی تغییر شکل دادن طراحی در طی کار است.

4. جوهر زدن: شما یاد خواهید گرفت طراحی قابل ارائه‌ی اولیه به مشتری را تهیه کنید. هاروی به شما نشان خواهد داد چگونه یک لایه‌ی جدید برای نقاشی دیجیتال جوهردار خود بسازید و چگونه ضخامت خط خود را تغییر داده تا نقاشی با جوهر روی کاغذ را شبیه‌سازی کند. شما یاد خواهید گرفت چگونه خطوط جزییات را به چهره افزوده و طراحی خود را برای مرحله‌ی بعد آماده کنید.

5. علامت‌گذاری مقدماتی: در این بخش یاد خواهید گرفت رنگ‌ها را به علامت‌گذاری‌های خود افزوده تا مات‌بودن را افزایش دهید. شما همچنین با افکت‌های برس‌های فتوشاپ و ابزار smudge آشنا خواهید شد.

6. مقدمات چهره‌ها: یاد خواهید گرفت چگونه منبع‌های نور می‌توانند در نقاشی فتوشاپ به چهره‌ها بُعد بدهند. شما همچنین با منابع نور ثانویه، سایه‌های درونی و ترفندهایی که کمک می‌کنند پوست نقاشی‌شده واقعی به نظر برسد آشنا خواهید شد. هاروی برای نشان دادن این موضوع، یک چهره‌ی ساده را به grayscale بدل می‌کند.

7. استفاده از ماسک‌های سریع: در اینجا بیشتر با کار با لایه‌ها آشنا خواهید شد. خواهید دید چگونه کمک می‌کنند تا به پس‌زمینه و روی کار رنگ اضافه کنید بدون اینکه رنگ‌ها مزاحم یکدیگر باشند.

8. نقاشی: بعد از تبدیل طرح اولیه به یک شکل واحد، یاد خواهید گرفت چگونه از رنگ‌ها و سایه‌ها استفاده کنید تا طرحتان سه بعدی به نظر برسد؛ با حرکت‌های عمده و آزاد شروع کرده و به سمت کار روی جزییات حرکت می‌کنید. به یاد داشته باشید که در فتوشاپ می‌توانید طرح خود را بچرخانید تا از زاویه‌ای دیگر به بخش‌های عیب‌دار نگاه کنید.

9. رنگ پوست: زمان پر کردن پوست، یاد خواهید گرفت برای پوست واقع‌گرا در فتوشاپ باید از ابزار smudge استفاده کنید که تقلیدی از ترکیب رنگی است که نقاشان در کارهایشان استفاده می‌کنند. هاروی رنگ‌های واقع‌گرایانه‌ی پوست را به شما معرفی کرده و به شما نشان خواهد داد که چگونه همیشه داخل خطوط را رنگ کنید.

10. مقدمات چشم: یک درس آناتومی چشم را خواهید گذراند و یاد خواهید گرفت که نور چگونه به پشت چشم برخورد می‌کند تا بتوانید این بخش کلیدی چهره را به واقعی‌ترین شکل ممکن به تصویر درآورید. با تماشای هاروی در حال اضافه کردن چشم به چهره‌ی پیش از این سیاه و سفیدش، با شاخص نور بهینه آشنا خواهید شد تا بتوانید از آن برای پرکردن عنبیه‌ی چشم استفاده کنید.

11. جلا دادن و ارائه: شما با نهایی کردن چشم‌ها و مو، اضافه کردن منابع نور ثانویه و جلای نهایی نقاشی دیجیتال خود، آن را آماده‌ی ارائه‌ی نهایی خواهید کرد.

نام: Digital Painting: From Sketch to Finished Product
حجم فایل: 451 مگابایت
شرکت سازنده: skillshare
کیفیت: 720p
زیرنویس: ندارد
زبان: انگلیسی
فرمت فایل: mp4
منتشر کننده: skillshare
رمز فایل: www.download.ir
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *