دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود سریال شمعدونی به صورت کامل

سریال شمعدونی ، نام جدیدترین ساخته کارگردان و نویسنده طنزپرداز سینما و تلویزیون ایران ، سروش صحت می باشد که به قلم خود او و ایمان صفایی نوشته شده است . این مجموعه از 5 اردیبهشت و بجای سریال در حاشیه ، هر شب به روی آنتن شبکه یک سیما رفته است . این سریال هم مانند دیگر مجموعه سروش صحت موضوع داستانی طنز دارد و توانسته علاقمندان بسیاری را به خود جذب کند . این مجموعه داستان دو خانواده است که عطا و هوشنگ سرپرستی آن را برعهده دارند. عطا فرزندی دارد که برای او بسیار عزیز و دوست داشتنی است اما او کودکی کنجکاو است و بنیان قصه هم بر درگیری عطا با فرزند خود استوار است ، در طول سریال هم بارها شاهد کش و قوس های بین هوشنگ و عطا می باشیم که قسمت های طنز و مفرحی را ایجاد می کنند . در سریال شمعدونی بازیگران مشهوری از قبیل آتنه فقیه نصیری ، محمدرضا داوودنژاد ، محسن قاضی مرادی ، حسن معجونی ، رویا میرعلمی ، نگار عابدی ، امیر کاظمی ، محمد نادری ، ویدا جوان و رضا کریمی ایفای نقش می کنند . از دیگر سریال های موفق سروش صحت می توان به مجموعه های پژمان و ساختمان پزشگان اشاره کرد . این مجموعه به تهیه کنندگی محسن چگینی ساخته شده است که در کار های قبلی سروش صحت نیز همکاری داشته است .

 shamdooni.www.Download.ir

مشخصات دیگر سریال شمعدونی :

– ژانر : سریال – طنز

– شرکت سازنده : شبکه سوم سیما

– تهیه کننده : محسن چگینی

– کارگردان : سروش صحت

– نویسنده : سروش صحت – ایمان صفایی

– بازیگران : آتنه فقیه نصیری ، محمدرضا داوودنژاد ، محسن قاضی مرادی ، حسن معجونی ، رویا میرعلمی ، نگار عابدی ، امیر کاظمی ، محمد نادری ، ویدا جوان و رضا کریمی

– سال تولید : 1393

– زمان پخش : از 5 اردیبهشت 1394

– وضعیت نمایش : در حال پخش

– زبان : فارسی

– کیفیت نمایش : 576*1024

– فرمت فایل : mp4