دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود سریال Conviction 2016

دختر اول رئیس سابق بخش جلوگیری از جرم جنایت Hayes Morrison به واحد Convictions ملحق شده تا بتواند در این زمینه به کشور خود خدمت کند . در این واحد بخش های مختلفی از قبیل بخش وکلا , کارگاه و کارشناس پزشکی قانونی نیز وجود دارد و به بررسی پرونده ی خاص می پردازند . پرونده هایی که شرایط حاکم بر آن مشکوک بوده و یا حکمی دور از عدالت برای آن صادر شده است . کارکتر اصلی این سریال برای بسیاری از افراد نام آشنا می باشد Hayley Atwell به واسطه ی بازی در نسخه اول فیلم کاپیتان آمریکا و سپس سریال Agent Carter به شهرت زیادی دست یافته است . داستان سریال Convictions دیدی جدید به سریال های جنایی می باشد که نمونه ی آن را کمتر مشاهده کردیم .

دانلود سریال Conviction 2016

سایر توضیحات : سریال درام Conviction 2016 توسط Liz Friedlander و Liz Friedman کارگردانی شده است . Friedlander که در کسوت کارگردان آثار زیادی را در کارنامه ی خود دارد و با تجربه ی کافی به سراغ ساخت این سریال آماده است از مهمترین آثار او می توان به سریال های Secret Circles و The Following اشاره کرد . Friedman نیز بیشتر در قامت تهیه کننده ظاهر شده و کارهای تهیه عناوین مختلفی را برعهده داشته است . سریال Convictions در 3 اکتبر 2016 به نمایش درآمد و از ستارگانی که در آن به ایفای نقش پرداختند می توان به Hayley Atwell , Eddie Cahill و Shawn Ashmore اشاره کرد .

*این سریال توسط تیم دانلود فارسی بازبینی و سانسور شده است*

دانلود سریال Conviction 2016

مشخصات سریال Conviction 2016 :

– ژانر : درام

– کارگردان : Liz Friedlander

– تهیه کننده : Liz Friedman

– استودیوی سازنده : Mark Gordon Company

– محصول کشور : آمریکا

– شبکه پخش کننده : Jeremy Carver Productions

–مدت زمان سانسور : متغییر نسبت به هر قسمت

– تاریخ انتشار : 3 اکتبر 2016

– مدت زمان هر قسمت : 43 دقیقه

– زبان پخش : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720p

– فرمت فایل : MKV

– زیرنویس فارسی : دارد

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– سایت مرتبط : IMDB

Conviction 2016

به روز رسانی :

1395/11/13 قسمت 10 , 11 , 12 ,13 اضافه شد .
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *