دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود مجموعه MotionVFX mSPY – a CG Spy set for FCPX and Motion 5

 MotionVFX mSpy

کالکشنی شامل 50 کلیپ گرافیکی با کیفیت تصویری بسیار بالا به صورت HD می باشد که این مجموعه کلیپ های گرافیکی در نرم افزار ها و ادیتور های غیر خطی مانند Final Cut Pro X, Apple Motion, Adobe Premiere Pro ,Nuke برای زیبا سازی ویدیو کلیپ ها و فیلم های سینمایی قابل استفاده هستند . برای استفاده کردن از کلیپ های موجود در مجموعه MotionVFX mSpy کافیست که روی کلیپ انتخابی خود کلیک کنید و آن را درون نرم افزار ادیتور خود بکشید و در Timeline نرم افزار آن را رها کنید . تمامی کلیپ های گرافیکی MotionVFX از سیستم (Drag & Drop) پشتیبانی می کنند . هنگام استفاده از کلیپ های گرافیکی این مجموعه تنها باید  مطمئن شوید که کلیپ مورد نظر خود را یک لایه بالاتر فیلم تحت ویرایش خود قرار داده اید . مجموعه MotionVFX mSpy که در اختیار شما قرار داده ایم با فرمت MOV و AE ( افتر افکت ) در اختیار شما دوستداران سینما قرار داده ایم .

 

 

 

 

نام: MotionVFX mSpy
حجم فایل: 881 مگابایت
شرکت سازنده: MotionVFX
کیفیت: HD
فرمت فایل: MOV
رمز فایل: www.download.ir
  • 4 replies
    1. mehdi says:

      سلام و خسته نباشید
      راستش فقط میتونم بگم ممنون و تشکر … واقعا ممنونم
      دست گلتون درد نکنه

      پاسخ دادن
    2. محمد says:

      من این را دانلود کردم اما در پریمیر قابل استفاده نیست. در هر پوشه چندین آیتم از جمله تصاویر پی ان جی (به غیر از فایل نمایشی) وجود دارد که آدم گیج می شود کدامش را در پریمیر استفاده کند.

      پاسخ دادن
      • Navid Sheybani says:

        سلام هر بخش شامل فایل های MOV هم هست که می تونید در پریمیر وارد کنید بطور کلی همون فایل های نمایشی که شما می فرمایید فایل های اصلی هستند .

        پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *