دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی راه اندازی هاست و VMware vSphere

فیلم آموزش VMware vSphere 6.5 Deploying VMs and Hosts تلاش کرده است که به شما درک کاملی از vSphere و VMware را ارائه دهد تا بتوانید به راحتی با این نرم افزار کار کنید و فضای مجازی سازی خود را ایجاد کنید. شخصی که این دوره را فراهم کرده است Rick Crisci نام دارد که سعی کرده این دوره را با ساخت یک قالب ساده در ماشین مجازی به شما یاد دهد. او سعی کرده است که آموزشی ساده را با گویا ترین زبان ممکن برای شما آماده کند تا بتوانید به سادگی تمام با این نرم افزار کار کنید و آن را به دیگران یاد دهید. او سپس به آموزش های پیشرفته تری پرداخته است که برخی از آن ها در بخش زیر آمده است.

  1. ایجاد کتابخانه
  2. صرفه جویی و استفاده از فایل های VMX
  3. استفاده از vCenter converter

این مربی توضیحات زیادی برای استفاده از هاست ها در ماشین مجازی داده است و سعی کرده آن را به ساده ترین زبان بیان کند. با آموختن این دوره می توانید مفاهیم حرفه ای VMware را به خوبی بشناسید و در آزمون VMware Certified Professional موفق شوید. این آزمون یکی از حرفه ای ترین و قوی ترین آزمون ها در بخش شناخت ماشین های مجازی می باشد. البته نرم افزارهای زیادی در رابطه با ماشین های مجازی وجود دارد اما باید بدانید که VMware یکی از بهترین نرم افزار ها برای اینکار است که با آموزش آن علاوه بر اینکه کار و مشکلات خودتان حل می شود، می توانید مشاغل زیادی هم به واسطه آن به دست آورید.

نام: Lynda - VMware vSphere 6.5 Deploying VMs and Hosts
حجم فایل: 189 مگابایت
شرکت سازنده: Lynda
تاریخ انتشار: ۱۹۹۸
کیفیت: 720p
زیرنویس: ندارد
زبان: انگلیسی
مدت زمان پخش: 90 دقیقه
فرمت فایل: MKV
رمز فایل: www.download.ir
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *