دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی فیتنس در 12 هفته Bar Brothers The System

اگر شما به دنبال یک برنامه تمرینی مقرون به صرفه هستید که به شما کمک کند تا بدن شما به اندازه کافی آماده بماند Bar Brothers The System بهترین گزینه می باشد ، صرفه جویی در هزینه های ورزشگاه و باشگاه ها از بهترین ویژگی این فیلم آموزشی می باشد . Bar Brothers بار برادرز یک خانواده است ! یک جنبش بزرگ در سراسر جهان از برادران و خواهران که با کمک به یکدیگر برای تبدیل شدن به بهترین شدن تلاش می کنند و شما هم می توانید از آن ها تمرینات حرفه ای خیابانی ورزشی را آموزش ببینید . Bar Brothers اینجا هست تا انگیزه شما برای رسیدن به تمام اهداف خود در زندگی را افزایش دهد . انجام حرکات ورزشی خیابانی با اجسام های مختلف و در مکان های مختلف در این فیلم آموزشی موجود می باشد که مربیان به صورت حرفه ای به شما آموزش می دهند تا شما بهترین عملکرد را داشته باشید . استفاده از این فیلم آموزشی یک راه عالی برای پروش اندام و عضلات خود می باشد که با انجام این جرکات میزان نیروی شدیدی را در سراسر بدن شما توسعه می دهد . انجام حرکات کششی ، بارفیکس زدن ، تمرینات بر روی عضلات از ویژگی های خوب این فیلم می باشد . انجام حرکات مطابق با فیلم آموزشی نتایج استثنایی را ارائه می دهد و دستاوردهای سریع و قابل توجهی را بدون نیاز به ورزشگاه و یا تجهیزاتی پدید میاورد .

این مجموعه ورزشی شامل برنامه تمرینی برای 12 هفته می باشد و براحتی می توانید آن را درون منزب انجام دهید . همچنین مواردی که قبل از شروع تمرینات نیاز دارید داخل مجموعه قرار دارد. همچنین برنامه غذایی و برنامه تمرینی داخل مجموعه موجود است.

giphy

Quality : HDRip
Video Format : MP4
Video : AVC, 1280 * 720, 25000 frames / s, 2204 kbit / s
Audio : AAC, stereo, 480,000 Hz, 160 kbit

  • 15 replies
    1. غلامرضا بهداد says:

      سلام خداقوت واقعا ممنونیم بابت همچین دوره ای
      اگر امکانش هست دوره های تکمیلی بار برادرز رو هم بارگذاری کنید
      با تشکر

      پاسخ دادن
    2. امیررضا says:

      سلام ممنون از سایت بی نظیرتون میخواستم ببینم میشه برنامه the power of 4 by TonyHorton رو در سایتتون قرار بدین

      پاسخ دادن
    3. hamid reza says:

      سلام لینک دانلود ها کار نمی کنن . امکانش هست لینک هارو بروز کنین ؟ خیلی دوست دارم دانلودش کنم

      پاسخ دادن
    4. َAmir RZ says:

      سلام
      ممنون از زحماتتون برای قرار دادن همچین دوره ی با ارزشی ❤
      این فایل ها آخرین آپدیت دوره هستند یا خیر؟

      پاسخ دادن
    5. جمشید says:

      با عرض سلام
      من چندین فایل را دانلود کرده ام که هیچکدامش را باز نمیکند اخطار می دهد که فایل خراب شده!! حالا از سر دانلود کنم یا دیگر راه حل دارد؟

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *