دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی ساخت بازی با استفاده از بلندر – 3D Game Modeling & Animation With Blender

به دوره آموزشی 3D Game Modeling & Animation With Blender خوش آمدید. جائیکه شما با تمامی مفاهیم مورد نیاز برای ساخت و طراحی بازی های 3 بعدی و انیمیشن سازی 3 بعدی همراه با تنوع مدلسازی 3 بعدی آشنا خواهید شد. در دوره آموزشی 3D Game Modeling & Animation With Blender شما با یک پروژه واقعی روبرو هستید که در آن به تولید محتوا و تصویر سازی های 3 بعدی می پردازید. ساخت بازی های 3 بعدی با استفاده از Blender و Unity3D یکی از جذابترین کارهای شما خواهد بود بطوریکه روز به روز در پی افزایش دانش خود در این زمینه خواهید بود. در این دوره سعی داریم تا با ساخت شخصیت های 3 بعدی، ویژگی های آنها، محیط بازی و در نهایت جمع بندی تمامی این مفاهیم و انتقال آنها به Unity3D آشنا شویم. این نکته قابل ذکر است که تمامی مفاهیم موجود در این فیلم آموزشی مربوط به تولید بازی است و شما یاد می گیرید که چطور با استفاده از یک موتور طراحی بازی ایده های خود را پیاده سازی کنید و به آنها جلوه ببخشید.

سایر توضیحات: دوره آموزشی 3D Game Modeling & Animation With Blender با هدف توسعه بازی سازی با استفاده از منابع مختلف سعی دارد تا شما را به این صنعت جذاب جذب کند. فرایند بازی سازی بسیار پیچیده است اما با همراهی یک استاد مناسب برای این کار می توانید تمامی ترس خود را کنار بگذارید. انجام پروژه عملی در دوره آموزشی 3D Game Modeling & Animation With Blender می تواند به افزایش اعتماد به نفس شما در این کار کمک بسزایی کند. این دوره توسط شرکت Udemy عرضه شده است و مدرس آن Mark Price است که تا کنون بیش از 57 اپلیکیشن موبایل برای iOS طراحی کرده است. همچنین این شخص در تولید بازی بسیار معروف Call of Duty Ghosts برای موبایل نقش داشته است و در تیم تولید این بازی بوده است.

3D Game Modeling & Animation With Blender

مشخصات فیلم آموزشی 3D Game Modeling & Animation With Blender :

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده : Udemy

– مدرس : Mark Price

– پروژه تمرینی : دارد

– مدت زمان آموزش : 22ساعت و 30 دقیقه

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 1024×768

– فرمت فایل : MP4

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– زیرنویس فارسی : ندارد

سرفصل های فیلم آموزشی 3D Game Modeling & Animation With Blender :

– آشنایی با Blender و Krita

– مدلسازی

– مدلسازی کاراکترها و انیمیشن

– پیش به سوی Unity3D

 

شما از این پس می توانید فیلم های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی ثبت نمایید

3D Game Modeling & Animation With Blender

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *