دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی 3ds Max 2018 New Features

3ds Max 2018 حاوی چندین ویژگی جدید برای تولید محتوا و تجسم سازی می باشد. مهم تر از همه، موتور رندر Arnold جایگزین mental ray شده و به عنوان یک موتور رندر GI سطح بالا در اختیار کاربران قرار گرفته است. در این دوره ی آموزشی نگاهی به متریال ها، نور پردازی، و رندرینگ در موتور آرنولد خواهیم داشت و با جدیدترین ویژگی های ارائه شده در 3ds Max 2018 آشنا خواهیم شد که شامل Data Channel Modifier و Blended Box Map می شود. علاوه بر این، در ادامه ی دوره خواهیم دید که چطور می توانیم به طور ساده رابط کاربری را سفارشی کنیم و بخش های مورد نیاز را تنظیم نمائیم. در پایان دوره نیز اطلاعات لازم از تمامی ویژگی های جدید و آپدیت شده ی نرم افزار 3دی اس مکس 2018 را بدست خواهیم آورد و آماده خواهیم شد تا کار خود را در این نرم افزار شروع نمائیم.

سایر توضیحات: Lynda.com یک کمپانی آموزش آنلاین مشهور می باشد که هزاران دوره ی آموزشی را در زمینه ی نرم افزار، خلاقیت، و مهارت های کسب و کار تولید و عرضه کرده است. این شرکت نزدیک به 20 سال است که در حوزه ی کمک به دانش آموزان، مدیرها، و علاقه مندان به رشته های کامپیوتری فعالیت می کند و از مدرسان حرفه ای جهت ضبط آموزش ها استفاده می نماید.

3ds Max 2018 New Features center

مشخصات فیلم آموزشی 3ds Max 2018 New Features :

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده : Lynda

– مدرس : Aaron F. Ross

– فایل تمرینی : دارد

– مدت زمان آموزش : 1 ساعت و 8 دقیقه

– تاریخ ساخت آموزش : 4/12/2017

– سطح دوره: ابتدائی

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720×1280

– فرمت فایل : Mp4

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– زیرنویس فارسی : ندارد

3ds Max 2018 New Features

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *