دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی 3ds Max Medical Product Visualization with Arnold لیندا

نرم افزار 3ds Max به همراه موتور رندرینگ آرنولد می توانند به شما کمک کنند تا محتوایی پویا برای ارائه ی ایده های محصولات تان ایجاد نمائید. در این دوره ی آموزشی که توسط سایت لیندا عرضه شده است، یاد می گیرید که چگونه با استفاده از 3ds Max و Arnold اقدام به ساخت مدل های ابزار های پزشکی کنید. مدرس دوره، آقای Duane Loose، در ابتدا توضیح می دهد که چگونه نرم افزار 3ds Max 2018 و موتور رندر Arnold را تنظیم و راه اندازی نمائید، و به چه صورت فایل های CAD را به درون نرم افزار بیاورید. سپس متریال ها را توضیح می دهد و نشان می دهد که به چه نحو یک کتابخانه ی متریال درست کنید و چگونه صحنه ها را نورپردازی و رندر نمائید. در پایان دوره نیز شما را با نحوه ی کامپوزیت و استخراج مدل ها آشنا می سازد تا بتوانید محصول نهائی را آماده کنید.

سایر توضیحات: Lynda.com یک کمپانی آموزش آنلاین مشهور می باشد که هزاران دوره ی آموزشی را در زمینه ی نرم افزار، خلاقیت، و مهارت های کسب و کار تولید و عرضه کرده است. این شرکت نزدیک به 20 سال است که در حوزه ی کمک به دانش آموزان، مدیرها، و علاقه مندان به رشته های کامپیوتری فعالیت می کند و از مدرسان حرفه ای جهت ضبط آموزش ها استفاده می نماید.

3ds Max Medical Product Visualization with Arnold center

مشخصات فیلم آموزشی 3ds Max Medical Product Visualization with Arnold :

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده : Lynda

– مدرس : Duane Loose

– فایل تمرینی : دارد

– مدت زمان آموزش : 1 ساعت و 23 دقیقه

– تاریخ ساخت آموزش : 28,2017 November

– سطح دوره: ابتدائی

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720×1280

– فرمت فایل : Mp4

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– زیرنویس فارسی : ندارد

3ds Max Medical Product Visualization with Arnold

  • 2 replies
    1. شهرام says:

      سلام و خسته نباشید. لینک دانلود مفقود است. محبت میفرمایید بررسی کنید. سپاسگزارم.

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *