دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی 3ds Max Shading and Texturing Fundamentals

آیا تا بحال خواسته اید که متریال واقع گرایانه و دارای سبک مخصوص به خودتان را در نرم افزار 3ds Max ایجاد نمائید؟ در این دوره ی آموزشی شرکت Pluralsight، به سراغ ویرایشگر متریال می رویم و شروع به ساخت آنها می کنیم. در ابتدا یاد می گیریم که یک شیدر چیست، سپس با نقشه های تدریجی و bitmap آشنا می شویم و آن ها را با هم مقایسه می کنیم. پس از آن می آموزیم که چگونه متریال های چوب و شیشه را به وجود آوریم. در انتها نیز با ویرایشگر های متریال compact و slate کار می کنیم و تفاوت های آن ها را مشخص می کنیم. پس از اتمام این دوره، قادر خواهیم بود تا متریال های ریلستیک بسازیم و با انواع متریال های مختلف کار کنیم. جهت همراهی کامل با این دوره بهتر است از نرم افزار 3ds Max 2018 استفاده کنید زیرا برخی از مباحث آموزشی تنها بر روی این نسخه قابل اجرا می باشد.

سایر توضیحات : Pluralsight یک شرکت آموزش آنلاین خصوصی می باشد که دوره های آموزشی متنوعی را برای برنامه نویسان، مدیران IT و سایر افراد علاقه مند به مباحث کامپیوتری تولید و ارائه می کند. این شرکت در حال حاضر حدود 1500 مدرس حرفه ای را استخدام کرده و 6000 دوره ی آموزشی کاربردی را در زمینه های مختلف عرضه کرده است.

  3ds Max Shading and Texturing Fundamentals center

مشخصات فیلم آموزشی 3ds Max Shading and Texturing Fundamentals :

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده : Pluralsight

– مدرس : Chidi Mbadugha

– فایل تمرینی : دارد

– مدت زمان آموزش : 2 ساعت و 37 دقیقه

– تاریخ ساخت آموزش : December 7, 2017

– سطح دوره: متوسط

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720×1280

– فرمت فایل : Mp4

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– زیرنویس فارسی : ندارد

 3ds Max Shading and Texturing Fundamentals

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *