دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی Adobe Connect Essential Training

Adobe Connect یک نرم افزار محبوب برای ایجاد جلسات و کنفرانس های آنلاین بر روی وب می باشد. به کمک این دوره ی آموزشی یاد بگیرید که چطور از این برنامه ی کاربردی استفاده کنید و با قابلیت های آن آشنا شوید. مدرس این دوره، آقای Garrick Chow به شما نشان می دهد که چطور از Adobe Connect برای پر کردن حفره های دنیای واقعی و حل مشکلات استفاده کنید و به کمک ارتباط اینترنت به سایر افراد کمک کنید. شما در ابتدا یاد می گیرید که چطور جلسات را راه اندازی کنید، چگونه ارتباطات صوتی برقرار کنید، و شروع به ساخت کاربر و گروه نمایید. در ادامه می آموزید که چگونه شرکت کنندگان را مدیریت نمایید و برای هر کدام از آنها یک پسورد ایجاد کنید و یک نقش کاربری به آنها بدهید. آقای Chow در انتها نیز ویژگی های اجرای یک ارائه را نشان می دهد و به شما یاد می دهد که چگونه محتوای قابل دانلود را در اختیار شرکت کنندگان قرار دهید.

سایر توضیحات: Lynda.com یک کمپانی آموزش آنلاین مشهور می باشد که هزاران دوره ی آموزشی را در زمینه ی نرم افزار، خلاقیت، و مهارت های کسب و کار تولید و عرضه کرده است. این شرکت نزدیک به 20 سال است که در حوزه ی کمک به دانش آموزان، مدیرها، و علاقه مندان به رشته های کامپیوتری فعالیت می کند و از مدرسان حرفه ای جهت ضبط آموزش ها استفاده می نماید.

Adobe Connect Essential Training center

مشخصات فیلم آموزشی Adobe Connect Essential Training :

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده : Lynda

– مدرس : Garrick Chow

– فایل تمرینی : دارد

– مدت زمان آموزش : 2 ساعت و 26 دقیقه

– تاریخ ساخت آموزش : 5/24/2018

– سطح دوره: متوسط

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720×1280

– فرمت فایل : Mp4

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– زیرنویس فارسی : ندارد

Adobe Connect Essential Training

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *