دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی Advanced Autodesk Inventor 2016

Advanced Autodesk Inventor 2016 در سال 2016 توسط کمپانی معروف Infinite Skills ساخته شده است . در این فیلم آموزشی مدرس فیلم آدام کوپر که یکی از معروف ترین اساتید درزمینه نرم افزار Autodesk می باشد به شما آموزش طراحی پیشرفته با استفاده از نرم افزار Autodesk Inventor را خواهد داد . در این فیلم آموزشی شما طراحی 3D ، طراحی دقیق و با جزئیات فلزات را یاد خواهید گرفت این فیلم آموزشی برای افرادی ساخته شده است که اطلاعات ابتدایی در زمینه این نرم افزار دارند .

سایر توضیحات : شما در این آموزش با اصول اولیه طراحی پیشرفته آشنا خواهید شد و سپس به سراغ مدل سازی پیشرفته خواهید رفت . در ادامه آدام به شما در رابطه با ابزارهای جدید این نسخه از نرم افزار آموزش خواهد داد که با استفاده از این ابزار های شما می توانید دست به طراحی های شخصیت های 3D و طراحی پیشرفته محیط و اجسام فلزی بپردازید . با استفاده از این فیلم آموزشی شما می توانید در مدت کوتاهی تبدیل به یک طراح حرفه ای در زمینه اتودسک اینورتور شوید .

دانلود فیلم آموزشی Advanced Autodesk Inventor 2016

مشخصات دیگر فیلم آموزشی :

– ژانر : آموزشی

– مدت زمان آموزش : 9 ساعت

– پروژه تمرینی : ندارد

– تاریخ انتشار : 2016

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720p

– فرمت فایل : AVI

– زیرنویس فارسی : ندارد

  • 2 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *