دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی After Effects Principles of Motion Graphics

ساخت جلوه های ویژه با استفاده از نرم افزار معروف افتر افکت بدون شک یکی از جذابترین کارهایی است که در طوول سریال ها و فیلم های مختلف در سراسر جهان از آن استفاده می شود. این نرم افزار به شما این امکان را می دهد تا صحنه هایی رویایی را خلق کنید. دوره آموزشی After Effects Principles of Motion Graphics قصد دارد تا شما را با برخی از تکنیک های موشن گرافیک آشنا کند تا با تکه تکه کردن یک پروژه بزرگ بتوانید مدیریت بهتری روی کار و کل پروژه داشته باشید تا به هدف نهایی مطلوبی دست یابید. البته دوره آموزشی After Effects Principles of Motion Graphics سعی دارد تا بیشتر به مباحث موشن گرافیک بپردازد و بیشتر نظر خود را روی متون متحرک، افکت های نوری و … متمرکز کرده است. در این دوره شما با تمام نیاز های یک طراح موشن آشنا خواهید شد و می توانید از این تجارب در پروژه های خود استفاده کنید.

سایر توضیحات: دوره آموزشی After Effects Principles of Motion Graphics سعی دارد تا تمام نیاز های شما را از ابتدا برای خلق یک اثر موشن گرافیک برطرف کند. از این رو برای شروع شما را با نحوه تبدیل انواع داده الاستریتور و فتوشاپ آشنا خواهد کرد تا پایه ریزی مناسبی را برای ادامه مباحث داشته باشید. دوره آموزشی After Effects Principles of Motion Graphics توسط شرکت Lynda تولید و عرض شده است.

مشخصات فیلم آموزشی After Effects Principles of Motion Graphics :

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده : Lynda

– مدرس : Lan Robinson

– فایل تمرینی : دارد

– مدت زمان آموزش : 7 ساعت و 57 دقیقه

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720×1280

– فرمت فایل : Mp4

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– زیرنویس فارسی : ندارد

After Effects Principles of Motion Graphics

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *