دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی Android App Development: In-App Purchasing

بعد از اینکه برنامه ی اندرویدی خود را ساختید، آماده هستید تا بخش مالی آن را به کارتان اضافه کنید. در این دوره ی آموزشی در مورد In-app Billing API گوگل پلی مطالبی را یاد می گیرید و می آموزید که چگونه از آن به صورت موثر استفاده کنید تا بتوانید محصولات دیجیتالی را درون برنامه به فروش برسانید. آقای Albert Lo آموزش را با توضیح نحوه ی تنظیم کردن برنامه ی فعلی برای پرداخت درون برنامه ای شروع می کند که با تغییر رابط کاربری نیز همراه است. سپس شما را با سیستم ساخت Gradle آشنا می کند و نشان می دهد که چگونه از آن استفاده نمائید تا بتوانید پرداخت های درون برنامه ای را اجرا کنید. او در ادامه نیز فرآیند صدور صورت حساب را توضیح می دهد و آموزش می دهد که چگونه محصولات دیجیتالی خود را تعریف کنید و چگونه از کتابخانه ی پرداخت درون برنامه ای Google برای کوئری کردن آیتم های پولی استفاده نمائید.

سایر توضیحات: Lynda.com یک کمپانی آموزش آنلاین مشهور می باشد که هزاران دوره ی آموزشی را در زمینه ی نرم افزار، خلاقیت، و مهارت های کسب و کار تولید و عرضه کرده است. این شرکت نزدیک به 20 سال است که در حوزه ی کمک به دانش آموزان، مدیرها، و علاقه مندان به رشته های کامپیوتری فعالیت می کند و از مدرسان حرفه ای جهت ضبط آموزش ها استفاده می نماید.

Android App Development: In-App Purchasing center

مشخصات فیلم آموزشی Android App Development: In-App Purchasing :

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده : Lynda

– مدرس : Albert Lo

– فایل تمرینی : دارد

– مدت زمان آموزش : 2 ساعت و 24 دقیقه

– تاریخ ساخت آموزش : 9/8/2017

– سطح دوره: ابتدائی

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720×1280

– فرمت فایل : Mp4

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– زیرنویس فارسی : ندارد

Android App Development: In-App Purchasing

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *