دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی Android Fundamentals: ConstraintLayout

آشنایی با نحوه ی ساخت طرح های مختلف برای برنامه ی اندروید یک مهارت ضروری محسوب می شود و یادگیری روش استفاده از ConstraintLayout و Layout Editor در اندروید استادیو شما را به یک برنامه نویس موفق تبدیل می کند. در این دوره ی آموزشی که توسط وبسایت Pluralsight ارائه شده است یاد می گیرید که چطور طرح های فوق العاده ای با استفاده از ConstraintLayout برای نرم افزارهای اندروید ایجاد نمایید. شما در ابتدا با محدودیت ها (Constraints) آشنا می شوید و نحوه ی مدیریت آنها در ویرایشگر Layout را یاد می گیرید. سپس با برخی از ساختارهای ابتدائی نظیر زنجیره ها (Chains) و خطوط راهنما (Guidelines) آشنایی پیدا می کنید. در پایان نیز یاد می گیرید که چطور با برخی از ویژگی های پیشرفته تر ConstraintLayout نظیر Circular Positioning و Barriers کار کنید.

سایر توضیحات : Pluralsight یک شرکت آموزش آنلاین خصوصی می باشد که دوره های آموزشی متنوعی را برای برنامه نویسان، مدیران IT و سایر افراد علاقه مند به مباحث کامپیوتری تولید و ارائه می کند. این شرکت در حال حاضر حدود 1500 مدرس حرفه ای را استخدام کرده و 6000 دوره ی آموزشی کاربردی را در زمینه های مختلف عرضه کرده است.

 Android Fundamentals: ConstraintLayout center

مشخصات فیلم آموزشی Android Fundamentals: ConstraintLayout :

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده : Pluralsight

– مدرس : Rebecca Franks

– فایل تمرینی : دارد

– مدت زمان آموزش : 1 ساعت و 25 دقیقه

– تاریخ ساخت آموزش : May 24, 2018

– سطح دوره: متوسط

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720×1280

– فرمت فایل : Mp4

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– زیرنویس فارسی : ندارد

Android Fundamentals: ConstraintLayout

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *