دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی Android Fundamentals: Localization and Internationalization

در هسته ی فرآیند محلی سازی اندروید، اطلاعات جامعی در مورد منابعی که محلی سازی می شوند و نحوه ی برخورد سیستم اندروید با منابع وجود دارد. در این دوره ی آموزشی که توسط وبسایت معتبر Pluralsight عرضه شده است یاد می گیرید که چطور برنامه های اندرویدی خود را به صورت موثر محلی سازی کنید. شما در ابتدای این دوره با منابع محلی آشنا می شوید، سپس می آموزید که چه عواملی را باید برای محلی کردن برنامه ی خود در نظر بگیرید. در پایان نیز خواهید آموخت که چگونه عمل محلی سازی را به بهترین شکل ممکن انجام دهید. وقتی که این دوره را به صورت کامل تماشا کردید، می توانید از داشتن اطلاعات کافی در مورد فرآیند محلی سازی اندروید اطمینان داشته باشید و این کار را به صورت کاملا استاندارد انجام دهید.

سایر توضیحات : Pluralsight یک شرکت آموزش آنلاین خصوصی می باشد که دوره های آموزشی متنوعی را برای برنامه نویسان، مدیران IT و سایر افراد علاقه مند به مباحث کامپیوتری تولید و ارائه می کند. این شرکت در حال حاضر حدود 1500 مدرس حرفه ای را استخدام کرده و 6000 دوره ی آموزشی کاربردی را در زمینه های مختلف عرضه کرده است.

 Android Fundamentals: Localization and Internationalization center

مشخصات فیلم آموزشی Android Fundamentals: Localization and Internationalization :

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده : Pluralsight

– مدرس : Viral Patel

– فایل تمرینی : دارد

– مدت زمان آموزش : 2 ساعت و 25 دقیقه

– تاریخ ساخت آموزش : October 18, 2017

– سطح دوره: متوسط

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720×1280

– فرمت فایل : Mp4

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– زیرنویس فارسی : ندارد

Android Fundamentals: Localization and Internationalization

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *