دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی Angular: Material Design

Material Design یا طراحی متریال یک سیستم یکپارچه است که توسط طراحان شرکت گوگل برای ایجاد آثار دیجیتالی باکیفیت ساخته شده است. این دوره ی پروژه محور به شما کمک می کند تا بتوانید به سرعت شروع به طراحی متریال برای Angular نمائید. مدرس دوره، آقای Robby Millsap به شما کمک میکند تا با متریال دیزاین آشنا شوید و مزایای استفاده از آن را یاد بگیرید. آقای Millsap به شما یاد می دهد که چطور Material Design را نصب کنید و سپس آن را پیکربندی نمائید. او همچنین در ادامه ی دوره به شما نشان می دهد که چگونه با طرح ها، کامپوننت ها، و ویژگی های تم کار کنید تا یک تجربه ی کاربری حرفه ای را بر روی یک پروژه پیاده سازی نمائید.

سایر توضیحات: Lynda.com یک کمپانی آموزش آنلاین مشهور می باشد که هزاران دوره ی آموزشی را در زمینه ی نرم افزار، خلاقیت، و مهارت های کسب و کار تولید و عرضه کرده است. این شرکت نزدیک به 20 سال است که در حوزه ی کمک به دانش آموزان، مدیرها، و علاقه مندان به رشته های کامپیوتری فعالیت می کند و از مدرسان حرفه ای جهت ضبط آموزش ها استفاده می نماید.

Angular: Material Design center

مشخصات فیلم آموزشی Angular: Material Design :

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده : lynda

– مدرس : Robby Millsap

– فایل تمرینی : دارد

– مدت زمان آموزش : 50 دقیقه

– تاریخ ساخت آموزش : 10/10/2017

– سطح دوره: متوسط

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720×1280

– فرمت فایل : Mp4

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– زیرنویس فارسی : ندارد

Angular: Material Design

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *