دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی Animating a Walk Cycle in Maya

آیا تا به حال سعی کرده اید که نحوه ی راه رفتن یک کاراکتر را شبیه سازی کنید اما نتیجه برایتان رضایت بخش نبوده باشد؟ اگر چنین است بنابراین دوره ی آموزشی Animating a Walk Cycle in Maya کاملا برای شما مناسب خواهد بود زیرا به کمک آن یاد می گیرید که چگونه چرخه ی راه رفتن را طرح ریزی، ایجاد، و تکمیل نمائید. شما در ابتدای دوره با نحوه ی ساخت حالت های اصلی راه رفتن آشنا می شوید. سپس نحوه ی اضافه کردن جزئیات راه رفتن برای کنترل کردن فضا و وزن را یاد می گیرید. در پایان نیز می آموزید که چگونه انیمیشن را به وسیله ی “ویرایشگر گراف” مرتب کنید و آن را اصلاح نمائید. زمانی که شما این دوره با به طور کامل تماشا کنید، نه تنها با نحوه ی ایجاد انیمیشن چرخه ی راه رفتن آشنا می شوید بلکه نحوه ی شناسایی مشکلات و اصلاح آنها را نیز در نرم افزار مایا یاد می گیرید.

سایر توضیحات : Pluralsight یک شرکت آموزش آنلاین خصوصی می باشد که دوره های آموزشی متنوعی را برای برنامه نویسان، مدیران IT و سایر افراد علاقه مند به مباحث کامپیوتری تولید و ارائه می کند. این شرکت در حال حاضر حدود 1500 مدرس حرفه ای را استخدام کرده و 6000 دوره ی آموزشی کاربردی را در زمینه های مختلف عرضه کرده است.

Animating a Walk Cycle in Maya center

مشخصات فیلم آموزشی Animating a Walk Cycle in Maya :

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده : Pluralsight

– مدرس : Brett Vanderkist

– فایل تمرینی : دارد

– مدت زمان آموزش : 3 ساعت و 33 دقیقه

– تاریخ ساخت آموزش : March 21, 2018

– سطح دوره: متوسط

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720×1280

– فرمت فایل : Mp4

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– زیرنویس فارسی : ندارد

Animating a Walk Cycle in Maya

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *