دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی Ansible Fundamentals

ویدئو آموزشی Ansible Fundamentals سعی دارد تا با معرفی نرم افزار مدیریتی Ansible به مدیران و توسعه دهندگان کمک کند تا با صرف وقت و هزینه کمتر به تمام مباحث مقدماتی این ابزار کارامد تسلط یابند و به سرعت از آن در پروژه های خود استفاده کنند. از آنجایی که نسخه های ابتدایی این ابزار منتشر شده است، این ویدئو آموزشی سعی دارد تا شما را برای نصب و راه اندازی این سیستم کمک کند تا با جزئیات پیچیده درگیر نشوید و خود را نبازید! در ویدئو آموزشی Ansible Fundamentals ابتدا شما با مفهوم این سیستم اشنا خواهید شد. سپس به راه اندازی آن می پردازید. در قدم بعدی با کامپوننت های اصلی این نرم افزار یعنی playbooks, variables, task control, flow control, conditionals, و Jinja2 آشنا خواهید شد. البته شایان ذکر است که هر ویدئو با یک تمرین پایان می پذیرد از این رو می توانید دانش کسب شده را در یک پروژه کوچک محک بزنید.

سایر توضیحات: دوره آموزشی Ansible Fundamentals شامل 4 ساعت ویدئو به صورت کاملا پروژه محور است که سعی دارد تا شما را با ابزار مدیریتی Ansible اشنا کند و مفاهیم اولیه و نحوه نصب و راه اندازی آن را به شما بیاموزد. لازم به ذکر است که پیش نیاز این دوره، آشنایی مقدماتی شما با لینوکس است. این دوره آموزشی محصول LiveLessons است.

Ansible Fundamentals center

مشخصات فیلم آموزشی  Ansible Fundamentals :

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده : LiveLessons

– مدرس :Sander van Vugt

– فایل تمرینی : دارد

– مدت زمان آموزش : 4 ساعت

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720×1280

– فرمت فایل : Mp4

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– زیرنویس فارسی : ندارد

Ansible Fundamentals

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *