دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی Architectural Patterns and Best Practices with Python

فیلم آموزشی Architectural Patterns and Best Practices with Python قصد دارد تا با ارائه بوش های مختلف شما را با نحوه استفاده الکوهای ساخت نرم افزار با استفاده از پایتون آشنا کند. از این رو در ابتدا شما یاد می گیرید که پایتون چطور می تواند خود را در قالب یک معماری جای دهد. سپس با معماری های مختلفی آشنا می شوید. معماری هایی نظیر Pipeline  میکرو سرویس از مهمترین معماری های اخیر هستند. پایتون به عنوان یک زبان متن-باز توانسته با با بسیاری از سیستم های اخیر خود را سازگار کند و نیز ایده های بزرگ رادر قالب اتوماسیون در سیستم های جدید جای دهد. از این رو یادگیری مقدمات پایتون و نیز ابزار های مختلف آن برای پیاده سازی سیستم های مختلف ضروری است که در دوره آموزشی Architectural Patterns and Best Practices with Python با آنها آشنا خواهید شد.

سایر توضیحات: پایتون یکی از محبوب ترین زبان های برنامه نویسی سال های گذشته است که توانسته با جذابیت های سینتکس خود و نیز ساده بودن آن و همچنین قابلیت برنامه نویسی بسیار قدرتمند خود علاقمندان بسیار زیادی را به خود جذب کند. دوره آموزشی Architectural Patterns and Best Practices with Python نیز به بررسی یکی از ویژگی های قابل پیاده سازی با این زبان قدرتمند خواهد پرداخت.

Architectural Patterns and Best Practices with Python center

مشخصات فیلم آموزشی Architectural Patterns and Best Practices with Python :

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده : Packt

– مدرس : Anand Balachandran Pillai

– فایل تمرینی : دارد

– مدت زمان آموزش : 1 ساعت و 30دقیقه

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720×1280

– فرمت فایل : Mp4

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– زیرنویس فارسی : ندارد

Architectural Patterns and Best Practices with Python

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *