دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی AutoCAD Essentials Creating Sheet Sets

نرم افزار AutoCAD Sheet Set یکی از بهترین ابزارهای مدیریتی در نرم افزار بسیار معروف Autocad است. در مجموعه آموزشی AutoCAD Essentials Creating Sheet Sets شما با نحوه ساخت Sheet Set ها از پایه آشنا خواهید شد. همچنین با نحوه ساخت Template برای لایه های مختلف با استفاده از Title Block ها آشنا می شوید. علاوه بر اینها شما یاد می گیرید که چطور لیبل و Callout Block بسازید و چطور از خصیصه Dynamic Block برای این کار بهره بگیرید. همچنین یاد می گیرید که چطور لایه های مختلف را در Sheet Set طراحی کنید. در پایان دوره آموزشی AutoCAD Essentials Creating Sheet Sets شما درک درستی از ابزار مدیریتی نرم افزار اتوکد خواهید داشت و می توانید با استفاده از این روش تمامی فایل های خود را در پروژه های بزرگ به راحتی مدیریت کنید.

سایر توضیحات: AutoCAD sheet set یک ابزار مدیریتی بسیار دقیق و هوشمند در نرم افزار اتوکد است. در دوره آموزشی AutoCAD Essentials Creating Sheet Sets شما با مبانی این ابزار آشنا خواهید شد تا با استفاده از این توانمندی بتوانید به راحتی پروژه های بسیار بزرگ را مدیریت کنید و مانند شرکت های بسیار حرفه ای در زمینه طراحی عمل کنید. مجموعه آموزشی AutoCAD Essentials Creating Sheet Sets توسط شرکت Pluralsight ارائه شده است و توسط Jaiprakash Pandey تدریس می شود. لازم به ذکر است که این شخص در حال حاضر در شرکت مهندسی و طراحی Ramboll مشغول به کار است.

مشخصات فیلم آموزشی AutoCAD Essentials Creating Sheet Sets :

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده : Pluralsight

– مدرس : Jaiprakash Pandey

– پروژه تمرینی : دارد

– مدت زمان آموزش : 1 ساعت و 58 دقیقه

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720×1280

– فرمت فایل : Mp4

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– زیرنویس فارسی : ندارد

 

سرفصل های فیلم آموزشی AutoCAD Essentials Creating Sheet Sets :

– معرفی دوره

– معرفی، مثال های آماده و Title Block ها

– لیبل ها و Callout Block ها

– ساخت فایل و View ها

– افزایش کارایی مجموعه فایل ها

 

شما از این پس می توانید فیلم های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی ثبت نمایید

AutoCAD Essentials Creating Sheet Sets

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *