دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی AutoCAD for Mac 2018 Essential Training لیندا

اگر شما هم به دنبال یک نرم افزار کاملا سازگار با سیستم عامل مک می گردید که بتواند به راحتی فایل های CAD را باز کند تا بتوان تغییرات لازم را روی آن اجرا کرد، بدون شک پیشنهاد ما نرم افزار AutoCAD for Mac است. در دوره آموزشی AutoCAD for Mac 2018 Essential Training شما با قابلیت های اصلی این نرم افزار آشنا خواهید شد. در قدم اول آشنایی با ظاهر و منوهای مختلف نرم افزار مد نظر است و نحوه استفاده از نوارابزار این برنامه قدم بعدی شما خواهد بود. تنظیم مدارهای مختلف ابعاد مختلف برای دستیابی به محیط مورد نیاز، قابلیت کار با لایه های مختلف در نرم افزار، افزود بعد جدید و ساخت نقشه اصلی مدل از مسائلی است که در این فیلم آموزشی در مورد آن توضیح داده خواهد شد.

سایر توضیحات: دوره آموزشی AutoCAD for Mac 2018 Essential Training سعی دارد تا شما را با جدیدترین نسخه نرم افزار AutoCAD for Mac آشنا کند. بررسی چگونگی مدیریت فایل در این نرم افزار یکی از نیاز های اساسی است که باید با آن آشنا شوید. این دوره تمام نیازهای شما برای آشنایی با این نرم افزار و حتی آشنایی مختصر با مدلسازی 3 بعدی را پوشش می دهد. این دوره آموزشی محصول شرکت لیندا است.

مشخصات فیلم آموزشی AutoCAD for Mac 2018 Essential Training :

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده : Lynda

– مدرس : Jim LaPie

– فایل تمرینی : دارد

– مدت زمان آموزش : 4 ساعت و 44 دقیقه

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720×1280

– فرمت فایل : Mp4

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– زیرنویس فارسی : ندارد

AutoCAD for Mac 2018 Essential Training

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *