دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی Ballet Class Intermediate And Advanced

همه ی ما حداقل یک بار در زندگی نام ورزش یا رقص باله به گوشمان خورده است . این اسم به زبان فرانسوی می باشد و حرکاتی که در این رقص انجام می دهند نیاز به حد بالایی از ورزیدگی و آمادگی بدن رقصنده دارد . این ورزش در بیشتر کشورها جا افتاده است و می توان گفت اصالت آن به دوره رنسانس برمی گردد ، اما در روسیه و فرانسه بود که این رقص زیبا شکل امروزی را به خود گرفت و به همین دلیل است که تمامی نام تمامی فنون و حرکات ورزش باله به زبان فرانسوی است . Ballet Class Intermediate And Advanced یک فیلم آموزشی در مورد این ورزش زیبا است که حرکات این ورزش را به صورت متوسط و پیشرفته نشان می دهد . مربی دیوید هاوارد در این کلاس رقص باله توسط یکی از شاگردان خود به شما باله را در حد متوسد و پیشرفته آمزش می دهد .

شما با دیدن این فیلم آموزشی و تمرینات پی در پی می توانید این ورزش را شروع کرده و پس از آماده شدن در یکی از کلاس های این ورزش ثبت نام کرده و این ورزش را به صورت کاملا حرفه ای ادامه دهید . رقصندگانی که در این فیلم می بینید انعطاف بدنی بسیار بالایی دارند و شما هم پس از تمرینات پی در پی می توانید به این انعطاف بدنی دست پیدا کنید . این ورزش برای کسی که آن را می بیند بسیار ساده و پیش پا افتاده است اما در اصل مطلب آن رقصنده که ما می بینیم با تمرینات و سختی های بسیار توانسته خود را به این تمرکز بالا و انجام این حرکات که نیاز به ورزیدگی کامل بدن دارد برساند و خود را با آن وفق دهد . باله رقصی است که در آن مصدممیت های بسیاری اتفاق می افتد که گاهی این مصدومیت ها به هیچ وجه قابل جبران نیست و خسارت های جبران ناپذیری را برای رقصنده به همراه دارد .

دانلود فیلم آموزشی Intermediate & Advanced

مشخصات فیلم آموزشی Ballet Class Intermediate And Advanced :

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده : Sydney Dance

– مدرس : David Howard

– پروژه تمرینی : ندارد

– زبان : انگلیسی

– مدت زمان آموزش : 54 دقیقه

– کیفیت نمایش : 640×480

– فرمت فایل : Mp4

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– زیرنویس فارسی : ندارد

 

شما از این پس می توانید فیلم های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی ثبت نمایید

Ballet Class Intermediate And Advanced

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *