دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی The Basics of Coloring and Shading Line

The Basics of Coloring and Shading Line یک فیلم آموزشی در رابطه با آموزش پایه طراحی در نرم افزار فوتوشاپ می باشد . بی شک نرم افزار Adobe Photoshop به عنوان یک نرم افزار قدرمند برای طراحی شناخته می شود . اما به هر حال این نرم افزار به آن صورت که اکثر افراد فکر می کنند کار نمی کند ، برای مثال این ابزار به طور اتوماتیک طرح های شما را رنگ آمیزی نمی کند و خود شما به عنوان شخصی که این طرح را آماده کرده اید باید تمام کارهای ان را انجام دهید ، این نرم افزار ابزار مناسب برای یک طراحی حرفه ای را در اختیار شما قرار می دهد ، اما چگونگی انجام این کار بر عهده خود شماست .

سایر توضیحات : در این دوره کوتاه مدرس این فیلم آموزشی که Monika Zagrobelna نام دارد به شما پایه های رنگ آمیزی و قالب بندی در فتوشاپ را آموزش می دهد تا شما بتوانید وارد دنیای نقاشی و طراحی به صورت دیجیتال شوید . این دوره آموزشی طوری طراحی شده است که اگر حتی شما اطلاعات زیادی در رابطه با طراحی نداشته باشید شما را تبدیل به یک طراح کند .

دانلود فیلم آموزشی The Basics of Coloring and Shading Line

مشخصات دیگر فیلم آموزشی :

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده : Tutsplus

– مدرس : Monika Zagrobelna

– نرم افزار مورد نیاز : Photoshop CC

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720 * 1280

– فرمت فایل : mp4

  • 2 replies
    1. MODEMAN says:

      سلام خسته نباشید
      تو توضیحات نوشتین این اموزش برای طراحی بهتر با فتوشاپ یا هر نرم افزار دیگه ای . اگه امکانش هست اموزش طراحی باشه در معمماری .
      یا اگه تو زمینه ها دیگه هم باشه ( پرزانته نقشه و رنگ امیزی اسکیس و راندو با فتوشاپ و شیت بندی و …

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *