دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی Business Benefits Realization

سازمان ها تغییراتی در محصولات و سرویس های خود به وجود می آورند تا بتوانند فعالیت خود را زنده نگه دارند، اما هدف آنها از انجام این تغییرات، رسیدن به یک سری مزایای خاص نیز می باشد. در این دوره ی آموزشی، آقای Haydn Thomas شما را در این زمینه راهنمایی می کند و مقدمات درک مزایای کسب و کار را نیز توضیح می دهد. او به شما نشان می دهد که چطور پیامدهای مورد انتظار خود را مستند کنید، و سپس توضیح می دهد که چگونه نقشه ای از دنباله مزایایی که توقع دارید را رسم نمایید. آقای Thomas در انتهای دوره نیز به شما نشان می دهد که چگونه این پروسه ها را در کنار هم قرار دهید و به چه صورت از اشتباهات و مشکلات در طول این مسیر جلوگیری نمایید.

سایر توضیحات: Lynda.com یک کمپانی آموزش آنلاین مشهور می باشد که هزاران دوره ی آموزشی را در زمینه ی نرم افزار، خلاقیت، و مهارت های کسب و کار تولید و عرضه کرده است. این شرکت نزدیک به 20 سال است که در حوزه ی کمک به دانش آموزان، مدیرها، و علاقه مندان به رشته های کامپیوتری فعالیت می کند و از مدرسان حرفه ای جهت ضبط آموزش ها استفاده می نماید.

Business Benefits Realization center

مشخصات فیلم آموزشی Business Benefits Realization :

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده : Lynda

– مدرس : Haydn Thomas

– فایل تمرینی : دارد

– مدت زمان آموزش : 1 ساعت و 26 دقیقه

– تاریخ ساخت آموزش : 1/13/2017

– سطح دوره: متوسط

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720×1280

– فرمت فایل : Mp4

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– زیرنویس فارسی : ندارد

Business Benefits Realization

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *