دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی Cert Prep: Adobe Certified Associate Illustrator لیندا

طراحی گرافیک یک زمینه ی رقابتی است، بنابراین سعی کنید خودتان را از رقبای خود در این میدان متمایز کنید و با قبولی در آزمون طراحی گرافیک Adobe Illustrator، مدرک کارشناسی ارشد این شرکت را به دست آورید. مدرک ACA یک دروازه برای رسیدن به شغل دلخواه در طراحی دیجیتالی می باشد. این دوره ی آموزشی که توسط سایت لیندا تهیه شده است، شما را با مزیت های مدرک ACA آشنا می کند و به شما کمک می کند تا مطالعات خود را بر روی قبولی در این آزمون متمرکز کنید و مشخص کنید که چه زمانی می توانید در این آزمون شرکت نمائید. تمامی مباحث این آزمون با جزئیات کامل توضیح داده می شود و نحوه ی صحیح انجام هر کار نیز به خوبی آموزش داده می شود. آقای Mike Rankin شما را برای شرکت و قبولی در این آزمون آماده می کند و تمامی نکات ضروری را نیز توضیح می دهد.

سایر توضیحات: Lynda.com یک کمپانی آموزش آنلاین مشهور می باشد که هزاران دوره ی آموزشی را در زمینه ی نرم افزار، خلاقیت، و مهارت های کسب و کار تولید و عرضه کرده است. این شرکت نزدیک به 20 سال است که در حوزه ی کمک به دانش آموزان، مدیرها، و علاقه مندان به رشته های کامپیوتری فعالیت می کند و از مدرسان حرفه ای جهت ضبط آموزش ها استفاده می نماید.

Cert Prep: Adobe Certified Associate Illustrator center

مشخصات فیلم آموزشی Cert Prep: Adobe Certified Associate – Illustrator :

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده : Lynda

– مدرس : Mike Rankin

– فایل تمرینی : دارد

– مدت زمان آموزش : 3 ساعت و 14 دقیقه

– تاریخ ساخت آموزش : 8/9/2016

– سطح دوره: ابتدائی

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720×1280

– فرمت فایل : Mp4

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– زیرنویس فارسی : ندارد

Cert Prep: Adobe Certified Associate Illustrator

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *