دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی کاهش وزن و تناسب اندام Beachbody Chalean Extreme

Chalean Extreme یک دوره آموزشی برای افزایش قدرت عضلات است که توسط Chalene Johnson برای زنان آموزش داده شده است . بیشتر زنان هنگامی که جمله هایی مانند افزایش قدرت عضلات، تمرینات قدرتی و … را می شنوند، نگران بزرگ شدن عضلات و هیکلی شدن می شوند اما نگران نباشید، زیرا عضلات چربی را می سوزانند و سرعت متابولسیم را افزایش می دهند به همین خاطر شما می توانید به بدن دلخواهتان دست یابید و بعد از آن برای مدت کمتری ورزش کنید تا هیکل تان بزرگتر نشود و فقط بتوانید عضلات و شکل ظاهری بدن تان را حفظ کنید . در این دوره با استفاده از تمرینات کاردیو و استقامتی می توانید در زمانی مناسب به بدن دلخواهتان دست یابید .

 

Chalean Extreme - Screen

 

مشخصات دوره آموزشی Chalean Extreme :

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده : beachbodyondemand

– مربی : Chalene Johnson

– مدت زمان هر قسمت : حدود 30 تا 40 دقیقه

– تعداد قسمت ها : 4 قسمت

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 384×688

– فرمت فایل : avi

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– زیرنویس فارسی : ندارد

 

 Get ready to burn fat, boost your metabolism, and get lean with ChaLEAN Extreme, 15 intense workouts from Super Trainer Chalene Johnson.  Chalene’s proven Lean Phasing technique supercharges your metabolism by shifting your body’s fat-burning focus from cardio exercise to resistance training. The secret is Lean Phasing. Chalene Johnson’s technique shifts your fat-burning focus from cardio to resistance training. By adding resistance training in 3 steps, you’ll build lean muscle, and that’s what supercharges your metabolism so you burn fat long after your workout even while you sleep.

  • 4 replies
    1. لطفی says:

      سلام . خسته نباشید . این مجموعه ناقصه و کیفیت خیلی پایینی داره متاسفانه. امکانش هست کاملشو با کیفیت بالا بذارید برای دانلود؟ این مجموعه 7 تا دی وی دیه

      پاسخ دادن
    2. ALI.V says:

      لطفا در صورت امكان برنامه LIFT 4 از كمپاني BEACH BODY را جهت دانلود در سايت قرار دهيد.
      باز هم از سايت فوق العاده شما مثل هميشه ممنونيم.
      شما تنها اميد ما ورزش دوستها هستيد.
      پايدار باشيد.

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *