دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی Cinema 4D Rendering Fundamentals

Cinema 4D دارای مجموعه ای وسیع از ابزارهای رندرینگ و قابلیت هایی است که برای کارهای رندر بسیار مفید می باشند. در دوره ی آموزشی Cinema 4D Rendering Fundamentals مباحث ضروری برخی از پُر استفاده ترین ابزار های رندر موجود در نرم افزار سینما 4دی را به طور کامل یاد می گیرید. شما در ابتدای این دوره با اشعه های مختلف و اصول کلی رندرینگ آشنا می شوید. سپس به درون نرم افزار می روید و اولین رندر نما را انجام می دهید. پس از آشنا شدن با همه ی ابزار های رندر ویوپورت، اطلاعات بیشتری راجع به رندر به وسیله ی Picture Viewer به دست می آورید. در پایان آموزش نیز قادر خواهید بود تا رندرهای خروجی متفاوتی را ارائه دهید و می توانید به خوبی با فضای کاری بخش رندرینگ به فعالیت بپردازید.

سایر توضیحات : Pluralsight یک شرکت آموزش آنلاین خصوصی می باشد که دوره های آموزشی متنوعی را برای برنامه نویسان، مدیران IT و سایر افراد علاقه مند به مباحث کامپیوتری تولید و ارائه می کند. این شرکت در حال حاضر حدود 1500 مدرس حرفه ای را استخدام کرده و 6000 دوره ی آموزشی کاربردی را در زمینه های مختلف عرضه کرده است.

  Cinema 4D Rendering Fundamentals center

مشخصات فیلم آموزشی Cinema 4D Rendering Fundamentals :

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده : Pluralsight

– مدرس : Nejc Kilar

– فایل تمرینی : دارد

– مدت زمان آموزش : 3 ساعت و 8 دقیقه

– تاریخ ساخت آموزش : June 12, 2017

– سطح دوره: متوسط

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720×1280

– فرمت فایل : Mp4

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– زیرنویس فارسی : ندارد

 Cinema 4D Rendering Fundamentals

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *