دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی Color for Video Editors

آیا دوست دارید اطلاعات بیشتری در زمینه ی اصلاح رنگ بدست بیاورید؟ در این دوره ی آموزشی، آقای Robbie Carman به ادیتورها و افرادی که به تازگی میخواهند با رنگ ها کار کنند راهکارهایی را نشان می دهد که به آنها کمک می کند تا فعالیت های اصلاح رنگ را به راحتی در هر پروژه ای انجام دهند. آقای Carman توضیح می دهد که دید ما واقعا چگونه است و چرا محیط یک شخص، نقش مهمی در موفقیت اصلاح کردن رنگ ایفا می کند. او همچنین نحوه ی ارزیابی فوتیج ها و پروژه ها را به شما نشان می دهد، روش مدیریت زمان و تلاش را در هنگام اصلاح رنگ آموزش می دهد، و شما را با روش تقسیم یک پروژه به بخش های مختلف آشنا می کند تا بتوانید به صورت موثرتری آنها را مدیریت نمایید.

سایر توضیحات: Lynda.com یک کمپانی آموزش آنلاین مشهور می باشد که هزاران دوره ی آموزشی را در زمینه ی نرم افزار، خلاقیت، و مهارت های کسب و کار تولید و عرضه کرده است. این شرکت نزدیک به 20 سال است که در حوزه ی کمک به دانش آموزان، مدیرها، و علاقه مندان به رشته های کامپیوتری فعالیت می کند و از مدرسان حرفه ای جهت ضبط آموزش ها استفاده می نماید.

Color for Video Editors center

مشخصات فیلم آموزشی Color for Video Editors :

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده : Lynda

– مدرس : Robbie Carman

– فایل تمرینی : دارد

– مدت زمان آموزش : 2 ساعت و 57 دقیقه

– تاریخ ساخت آموزش : 6/21/2018

– سطح دوره: متوسط

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720×1280

– فرمت فایل : Mp4

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– زیرنویس فارسی : ندارد

Color for Video Editors

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *