تبلیغات

سریال گیسو

تبلیغات

برنامه پیشگو

دانلود فیلم آموزشی Creating a Secondary Game Vehicle in 3ds Max

Creating a Secondary Game Vehicle in 3ds Max ، فیلم آموزشی ایجاد یک وسیله ی نقلیه ثانویه بازی در تریدی اس مکس می باشد که توسط شرکت Digital Tutors تهیه در اختیار آن دسته از علاقمندان به این نرم افزار محبوب و اجرای این چنین تکنیک هایی قرار گرفته است . در فیلم آموزشی Creating a Secondary Game Vehicle in 3ds Max شما عزیزان با چگونگی استفاده از 3Ds Max برای اجرای این روش آشنا می شوید تا بتوانید در طراحی های خود از آن بهرمند شوید . Chidi Mbadugha که مدرس فیلم آموزشی Creating a Secondary Game Vehicle in 3ds Max می باشد با مقدمه ای بر روند آموزش در این دوره کار آغاز خواهد نمود و در ادامه شما را با مفاهیمی از قبیل راه اندازی تنظیمات پروژه و ایجاد صفحات تصویر ، راه اندازی طرح و ایجاد لایه ، چگونگی ایجاد کلید های سفارشی برای 3Ds Max ، مدلسازی درب ها ، مدلسازی کاپوت ، مدلسازی سپر ها و بسیاری موارد دیگر آشنا خواهد نمود تا بتوانید در طراحی های خود از آنها استفاده نمایید. پروژه ی تمرینی موجود در این دوره این امکان را برای شما فراهم می سازد تا همزمان با دیدن فیلم آموزشی Creating a Secondary Game Vehicle in 3ds Max تمامی مباحث را بصورت عملی نیز انجام دهید .

تصاویری از فیلم آموزشی Creating a Secondary Game Vehicle in 3ds Max :

DT-Creating.a.Secondary.Game.Vehicle.in.3ds.Max.www.Download.ir

مباحث دوره ی آموزشیCreating a Secondary Game Vehicle in 3ds Max  :

001. Introduction and project overview 002. Breaking object out into Material IDs 003. Setting up project preferences and creating image planes 004. Setting up blueprint and layer creation 005. Customizing hot keys for 3ds Max 006. Creating front left area and wheel well 007. Continuing the front left area 008. Modeling the middle left side 009. Modeling the left back side 010. Finishing the left back area 011. Modeling out the back door area 012. Adding a TurboSmooth modifier to our mesh 013. Modeling front hood area 014. Modeling the back bumper 015. Finishing the back bumper 016. Adjusting the back bumper 017. Adjusting the model’s body 018. Modeling the front bumper 019. Detailing the front bumper 020. Capping off the bottom 021. Making adjustments to front of vehicle 022. Modeling the headlight housing 023. Detailing the headlight housing 024. Adding thickness to the headlight housing 025. Finishing up the headlight housing 026. Creating the vehicle’s grill 027. Finishing the grill 028. Adjusting the body and grill 029. Creating door handle object 030. Copying door handle to back area 031. Creating back door handle from cloned object 032. Adjusting door handles 033. Modeling the side view mirror 034. Detailing the side view mirror 035. Finalizing the side view mirror 036. Attaching side view mirror 037. Modeling the antennae 038. Checking our model 039. Building the support object for side view mirror 040. Adding the side view mirror base 041. Modeling the gas cap 042. Managing our scene 043. Using layer manager to manage scene 044. Creating front area glass 045. Modeling the windshield 046. Adjusting the windshield 047. Adding in the back windows 048. Finishing the back area 049. Creating the wheels 050. Finishing the wheels 051. Adding a chassis object 052. Creating the muffler and windshield wipers 053. Finishing and positioning the windshield wipers 054. Adding interior objects including a steering wheel 055. Finishing the steering wheel 056. Tweaking our model 057. Creating the roof rack and pipes 058. Adding pipes to roof rack 059. Assigning brake light materials 060. Cleaning up model edges 061. Duplicating model to create low poly version 062. Detailing the front of the high poly model 063. Detailing the back area 064. Adjusting the back bumper area 065. Finalizing back door area 066. Adding details to the side of our model 067. Creating the door seam 068. Finishing up the door seams 069. Finalizing detailed high poly model 070. Creating low poly tires 071. Unwrapping the low polygon tires 072. Creating and unwrapping the low poly front bumper 073. Optimizing the headlight housing 074. Unwrapping the headlight housing 075. Finishing the headlight housing 076. Unwrapping the hood 077. Unwrapping the front area 078. Creating low poly door handle 079. Optimizing low poly side view mirror 080. Unwrapping side view mirror 081. Creating the low polygon body 082. Refining the body 083. Unwrapping the body 084. Continuing to unwrap the body 085. Unwrapping the window trim and interior trim 086. Detaching and optimizing interior objects 087. Finishing the interior objects 088. Unwrapping windows and pipes 089. Finalizing the pipes 090. Unwrapping the roof rack 091. Optimizing the back bumper 092. Unwrapping the back bumper 093. Optimizing the back door handle 094. Finalizing the back door handle 095. Unwrapping back door area of vehicle 096. Finishing the back door area 097. Unwrapping the exhaust object 098. Unwrapping the wipers 099. Unwrapping the antenna 100. Cleaning up our scene 101. Optimizing the material ID 102. Packing our UVs 103. Continuing to pack our UVs 104. Finalizing UV packing 105. Looking into bake settings 106. Setting up our object for baking 107. Adjusting our projecting cage 108. Going over Normal map and Color ID map in Photoshop 109. Cleaning up maps 110. Creating our textures 111. Loading all our maps and models in DDO 112. Assigning materials based on ID map 113. Rendering out maps 114. Adding decal to Diffuse map 115. Setting up materials for render in Mental Ray 116. Assigning materials for render 117. Adding a ground plane and lighting system 118. Adding our Normal map 119. Adjusting our final render

مشخصات دیگر فیلم آموزشی Creating a Secondary Game Vehicle in 3ds Max :
– ژانر : آموزشی– شرکت سازنده : Digital Tutors– مدرس : Chidi Mbadugha– مدت زمان آموزش : 16 ساعت و 58 دقیقه– پروژه تمرینی : دارد– نرم افزار مورد نیاز : 3ds max 2013 – Quixel Suite – Mental Ray – PhotoShop CS6 – TexTools– تاریخ انتشار : 11-08-2015– زبان : انگلیسی– کیفیت نمایش : 720 * 1280– فرمت فایل : mp4– زیرنویس فارسی : ندارد برای درخواست فیلم های آموزشی به فروم سایت مراجعه کنید .
لینک دانلود