دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی Creating Loopable Animations for Games in 3ds Max and After Effects

انیمیشن بخش مهمی از ساخت بازی می باشد و به جذاب تر شدن آن کمک زیادی میکند اما در عین حال نیاز است تا در صورت امکان از حداقل منابع استفاده نمود تا بازی بهینه تری را ایجاد کنیم. در این دوره ی آموزشی میخواهیم به کمک نرم افزار های 3ds Max و After Effects نحوه ی ساخت انیمیشن های تکرار شونده را یاد بگیریم که در آنها از کمترین کیفریم های ممکن استفاده می شود و افکت های جالبی را به وجود می آورد. استفاده از اشیاء و کیفریم های کم باعث می شود تا حجم کار و منابع مورد نیاز جهت پردازش آن به حداقل برسد و برای اجرا در موبایل و سیستم های کم قدرت نیز مناسب باشد. از این انیمیشن ها و صحنه های زیبا میتوان در بازی های موبایل به خصوص در بازی های ایزومتری استفاده نمود. ما در ابتدای این دوره با مفاهیم مهمی نظیر اهمیت ورقه های اسپرایت و دلیل استفاده از آن ها آشنا می شویم. پس از یادگیری مباحث اولیه، شروع به ساخت انیمیشن های تکراری برای اشیاء پیچیده و چند بخشی میکنیم. برای ساخت ورقه های اسپرایت از نرم افزار Texture Packer Pro استفاده میکنیم و در ادامه به سراغ نرم افزار های 3دی اس مکس و افتر افکت میرویم. این آموزش فوق العاده از شرکت Digital Tutors، به شما کمک می کند تا با جزئیات ساخت انیمیشن برای بازی های موبایل و کامپیوتر آشنا شوید و مهارت های بیشتری برای کار با نرم افزار های محبوب 3ds Max و After effects کسب کنید.

Creating Loopable Animations for Games in 3ds Max and After Effects center

مشخصات فیلم آموزشی Creating Loopable Animations for Games in 3ds Max and After Effects :

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده : Digital Tutors

– مدرس : zaheer mukhtar

– فایل تمرینی : دارد

– مدت زمان آموزش : 3 ساعت و 10 دقیقه

– سطح دوره: متوسط

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720×1280

– فرمت فایل : Mp4

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– زیرنویس فارسی : ندارد

Creating Loopable Animations for Games in 3ds Max and After Effects

  • 2 replies
    1. علی اسماعیل پورهادی says:

      با سلام خدمت ادمین محترم و سپاس بابت سایت خوب و بروزتون …. من برای نویسندگی در سایت شما درخواست همکاری دادم ولی ترتیب اثری ندادین ممنون میشم که بهم اطلاع بدین با تشکر ازتون . یاعلی

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *