دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی Creating Photo Books with iPhoto لیندا

نرم افزار iPhoto یکی از ایده های بسیار جالب و کاربر پسند شرکت اپل است که تا کنون ابتکارهای مختلفی را در خود جای داده است و نیز با هر نسخه جدید نیز امکانات بیشتری را برای کاربران به ارمغان می آورد. از این نرم افزار می توان برای ساخت یک آلبوم برای هدیه دادن استفاده کرد و یا رزومه کاری خود را برای نمایش با استفاده از آن طراحی کنید. بدون شک برای دستیابی به حداکثر کارایی و نیز توانایی استفاده از تمام قابلیت های این نرم افزار شما باید با این نرم افزار آشنا شوید. دوره آموزشی Creating Photo Books with iPhoto قصد دارد تا این نیاز شما را بر آورده کند. در این دوره آموزشی شما یاد می گیرید تا چطور برای آلبوم های خود کاور تولید کنید و آن را جذاب تر جلوه دهید. همچنین این افکت های 1 کلیکی معروف این نرم افزار نیز در این دوره پوشش داده شده است تا شما را از منابع دیگر بی نیاز کند. همچنین در نهایت یاد می گیرید که چطور می توانید فایل PDF آلبوم خود را بسازید.

سایر توضیحات: شرکت لیندا علاوه بر تولید فیلم های آموزشی مخصوص نرم افزارهای برنامه نویسی مختلف در صدد است تا نرم افزارهای بسیار کاربردی را نیز با آموزش های مختلف و آسان به کاربران خود تقدیم کند. این شرکت با همکاری Richard Harrington اقدام به تولید فیلم آموزشی کار با نرم افزار iPhoto مخصوص کاربران مکینتاش را تولید و عرضه کرده است.

Creating Photo Books with iPhoto cover

مشخصات فیلم آموزشی Creating Photo Books with iPhoto :

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده : Lynda

– مدرس : Richard Harrington

– فایل تمرینی : دارد

– مدت زمان آموزش : 2 ساعت و 7 دقیقه

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720×1280

– فرمت فایل : Mp4

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– زیرنویس فارسی : ندارد

Creating Photo Books with iPhoto

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *