دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی DANCE That WALK 5000 Steps

پیاده روی یکی از پر طرفدار ترین ورزش ها در بین خانم ها است و تنها ورزشی است که می توان آن را  به شکل های متفاوت و در مکان های مختلف انجام داد . پیاده روی به درمان فشار خون بالا ، تعادل در میزان گلوکز خون ، کاهش وزن ، افزایش توانایی مغزی ، بهبود بخشیدن به روحیه ، کلسترول بالا و دیابت و بهبود عملکرد قلب کمک می کند ، که باعث شادی و حفظ تناسب اندام می شود . اگر شما کوچک ترین احساس خستگی بعد از پیاده روی ندارید به این معنی است که باید بیشتر از این ها به خودتان سخت بگیرید ، حتی پیاده روی در یک راه صاف و بدون شیب سبب خستگی می شود و اگر در هنگام پیاده روی صحبت کنید باعث خستگی بیشتر می شود . DANCE That WALK 5000 Steps یک فیلم آموزشی در مورد پیاده روی همرا با رقص است . یکی از راه های کم کردن وزن رقصیدن است .

اگر بخواهیم پیاده روی و رقص را به صورت جدا گانه انجام دهیم هر کدام به شیوه ای خاص باعث کم شدن وزنمان می شود ، در این فیلم آموزشی هم رقص و هم پیاده روی باهم ترکیب شده است تا تاثیر بیشتری در کم کردن وزن داشته باشد و چون رقص هم با پیاده روی همراه است باعث شادی و نشاط و علاقه بیشتر برای انجام این ورزش می شود . همیشه در هنگام پیاده روی گوش دادن آهنگ های ورزشی باعث تاثیر هر چه بیشتر در علاقه شما برای پیاده روی می شود ، زیرا روحیه انسان خیلی زود می تواند تغییر کند مثلا ما همیشه وقتی آهنگ غمگین گوش می دهیم باعث می شود انگیزه کاری که قرار بوده تا ما آن را انجام دهیم را از دست بدهیم . اما حتما بارها برای شما اتفاق افتاده است که حوصله هیچ کاری را نداشته اید ولی با شنیدن یک آهنگ شاد ویا ریتم دار دیگر از آن حالت خارج شده اید . فیلم آموزشی DANCE That WALK 5000 Steps توسط یکی از بهترین اساتید بنام Gina Buber طراحی شده و کمپانی Third Tree Creatives این مجموعه آموزشی را برای عموم عرضه کرد .

دانلود فیلم آموزشی DANCE That WALK 5000 Steps

برنامه های تمرینی فیلم آموزشی DANCE That WALK 5000 Steps :

– انجام دادن حرکات گرم کردن

– انجام دادن حرکات کششی در هنگام پیاده روی

– انجام دادن حرکات ترکیبی پیده روی و رقص

– انجام حرکات سرد کردن بدن

– و غیره

مشخصات فیلم آموزشی DANCE That WALK 5000 Steps :

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده : Third Tree Creatives

– مدرس : Gina Buber

– کارگردان : Ella Charles

– پروژه تمرینی : ندارد

– مدت زمان آموزش : 1 ساعت و 50 دقیقه

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720×480

– فرمت فایل : Mp4

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– زیرنویس فارسی : ندارد

 

شما از این پس می توانید فیلم های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی ثبت نمایید

DANCE That WALK 5000 Steps

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *