دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی Design Your Ultimate 2D Game Characters With Inkscape

اینک اسپیس برنامه ای حرفه ای متن بازی برای طراحی و خلق گرافیک های برداری (Vector) می باشد که توسط طراحان حرفه ای در سراسر دنیا، برای خلق و ایجاد تصویر، آیکون، لوگو، نقشه، دیاگرام و گرافیک های صفحات وب مورد استفاده قرار می گیرد . نرم افزار Inkscape از استاندارد (SVG (Scalable Vector Graphics به عنوان فرمت ثابت خود استفاده می کند . تصاویر وکتور دارای مشخصاتی متفاوت از تصاویر Bitmap است که بارزترین نمونه آن ها، امکان بزرگنمایی تصاویر تا حد دلخواه بدون افت کیفیت است که این مورد به دلیل شیوه نگارش برداری تصاویر است . نرم افزار Inkscape دارای ابزارهای طراحی پیچیده و حرفه ای می باشد که می توان آنها را با ابزارهای  Adobe Illustrator, CorelDRAW و Xara Xtreme مقایسه کرد . این نرم افزار از فایل هایی با فرمت های SVG، AI، EPS، PDF، PS و PNG پشتیابانی می کند و دارای فضایی قابل درک و رابط کاربری بسیار ساده است، از چندن زبان (از جمله فارسی) پشتیبانی می کند و بسیار توسعه پذیر است .

کاربران می توانند با نصب پلاگین ها و add-on، این نرم افزار را شخصی سازی کنند و آن را توسعه بخشند . نرم افزار اینک اسپیس دارای تعداد بسیار زیادی کاربر در سراسر جهان است که هر روزه بر تعدادشان افزوده می شود و مطالب آموزشی بسیار زیادی وجود دارد که به کاربران کمک می کند تا راحت تر آثار خود را طراحی و خلق کنند . در یک کلام می توان گفت این نرم افزار متن باز و کم حجم می تواند کارایی نرم افزار فتوشاپ را برای ایجاد گرافیک های برداری داشته باشد . فیلم آموزشی Design Your Ultimate 2D Game Characters With Inkscape توسط یکی از بهترین مدرسین گرافیست بنام István Szép طراحی شده که در مدت زمان کمتر از 3 ساعت به شما کار با نرم افزار اینک اسپیس را آموزش می دهد . همکنون کمپانی مشهور Udemy این مجموعه آموزشی را برای عموم عرضه کرد . امیدواریم که از دانلود فیلم آموزش طراحی کاراکترهای دو بعدی بازی با اینک اسپیس لذت ببرید .

مشخصات فیلم آموزشی Design Your Ultimate 2D Game Characters With Inkscape :

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده : Udemy

– مدرس : István Szép

– پروژه تمرینی : ندارد

– مدت زمان آموزش : 2 ساعت و 30 دقیقه

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720×1280

– فرمت فایل : Mp4

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– زیرنویس فارسی : ندارد

سرفصل های فیلم آموزشی Design Your Ultimate 2D Game Characters With Inkscape :

– مقدمه و گرم کردن

– تئوری طراحی شخصیت

– انیمیشن شخصیت بازی در برنامه Inkscape

– طراحی شخصیت هh در برنامه Inkscape

– راهنمایی های اضافی و ترفندهایی در مورد طراحی شخصیت

 

 

شما از این پس می توانید فیلم های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی ثبت نمایید

Design Your Ultimate 2D Game Characters With Inkscape

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *