دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی Dynamo: Practical

Autodesk Dynamo این امکان را برای شما فراهم می کند تا ابزارهای سفارشی بسازید و از آنها برای رفع چالش های مربوط به مدلسازی استفاده نمائید. Dynamo امکانات زیادی را برای شما فراهم می کند و در حال حاضر درون نرم افزار Revit در اختیار شما قرار دارد. اگر شما دوست دارید تا از Dynamo در سیستم کاری خود استفاده کنید این دوره می تواند به شما کمک کند تا قابلیت های این ابزار قدرتمند را یاد بگیرید. مدرس این دوره، آقای Paul F. Aubin در ابتدا چندین مثال کاربردی از نحوه ی استفاده از Dynamo را به شما نشان می دهد تا بتوانید به فعالیت های خود سرعت ببخشید. شما در طول این دوره نحوه ی تغییر نام چندین نما از پروژه را یاد می گیرید، با روش قرار دادن family ها در طول یک مسیر آشنا می شوید، و سایر کاربرد های Dynamo را نیز یاد می گیرید.

سایر توضیحات: Lynda.com یک کمپانی آموزش آنلاین مشهور می باشد که هزاران دوره ی آموزشی را در زمینه ی نرم افزار، خلاقیت، و مهارت های کسب و کار تولید و عرضه کرده است. این شرکت نزدیک به 20 سال است که در حوزه ی کمک به دانش آموزان، مدیرها، و علاقه مندان به رشته های کامپیوتری فعالیت می کند و از مدرسان حرفه ای جهت ضبط آموزش ها استفاده می نماید.

Dynamo: Practical center

مشخصات فیلم آموزشی Dynamo: Practical :

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده : Lynda

– مدرس : Paul F. Aubin

– فایل تمرینی : دارد

– مدت زمان آموزش : 2 ساعت و 51 دقیقه

– تاریخ ساخت آموزش : 2/1/2018

– سطح دوره: متوسط

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720×1280

– فرمت فایل : Mp4

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– زیرنویس فارسی : ندارد

Dynamo: Practical

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *