دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی Excel Business Intelligence Part 1: Power Query

نرم افزار Microsoft Excel حاوی یک ویژگی قدرتمند به نام Power Query می باشد که همچنین به عنوان Get & Transform یا Get Data نیز شناخته می شود و امکان دریافت سریع داده ها و تصفیه کردن آنها را برای شما فراهم می کند. در این دوره ی آموزشی، آقای Chris Dutton قابلیت های فوق العاده ی Power Query را به شما نشان می دهد. او در ابتدا چشم انداز اکسل را نمایش می دهد و به شما توضیح می دهد که چه موقع از ابزارهای هوش بیزینسی (BI) مانند: Power Query, Power Pivot, و DAX استفاده کنید. او سپس به سراغ Power Query می رود و آموزش می دهد که چگونه از ابزارهای ویرایش کوئری برای اتصال و انتقال داده ها استفاده نمایید. شما در بخش پایانی دوره نیز با جدول تبدیلات Power Query و ابزارهای ویرایش متن آشنا می شوید و نحوه ی ترکیب کردن کوئری ها را یاد می گیرید.

سایر توضیحات: Lynda.com یک کمپانی آموزش آنلاین مشهور می باشد که هزاران دوره ی آموزشی را در زمینه ی نرم افزار، خلاقیت، و مهارت های کسب و کار تولید و عرضه کرده است. این شرکت نزدیک به 20 سال است که در حوزه ی کمک به دانش آموزان، مدیرها، و علاقه مندان به رشته های کامپیوتری فعالیت می کند و از مدرسان حرفه ای جهت ضبط آموزش ها استفاده می نماید.

Excel Business Intelligence Part 1: Power Query center

مشخصات فیلم آموزشی Excel Business Intelligence Part 1: Power Query :

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده : Lynda

– مدرس : Chris Dutton

– فایل تمرینی : دارد

– مدت زمان آموزش : 2 ساعت و 1 دقیقه

– تاریخ ساخت آموزش : 5/14/2018

– سطح دوره: متوسط

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720×1280

– فرمت فایل : Mp4

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– زیرنویس فارسی : ندارد

Excel Business Intelligence Part 1: Power Query

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *