دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی Excel VBA Learning With Project

یکی از ویژگی های بسیار ارزشمند اکسل بدون شک قابلیت استفاده از VBA یا همان برنامه نویسی و فرمول نویسی در آن است. این قابلیت به شما اجازه می دهد تا با استفاده از Macro ها بتوانید کارهای مختلفی را پیاده سازی کنید تا از اعمال کارهای تکراری و بیهوده پرهیز کنید. البته دستیابی ی دانش کافی در این زمینه نیازمند بررسی مثال های عملی همراه با خروجی های مناسب است. دوره اموزشی Excel VBA Learning With Project این فرصت را برای شما فراهم می کند تا با استفاده از آموزش پروژه محور بتوانید به این دانش دست یابید. این دوره مناسب افرادی است که آشنایی کمی با اکسل دارند و یا روش های کار با اکسل را در برنامه های روزمره خود استفاده می کنند اما نیازمند یک ابزار جالب و جدید برای استفاده بهینه از این نرم افزار ارزشمند هستند.

سایر توضیحات: دوره آموزشی Excel VBA Learning With Project توسط شرکت Udemy تولید و عرضه شده است. در این دوره با یکی از جذابیت های نرم افزار های ماکروسافت یعنی قابلیت برنامه نویسی در آنها آشنا خواهید شد. این دوره از ابتدا شما را با مفاهیم اصلی این مبحث آشنا خواهد کرد و سپس قدم به قدم شما را به تولید یک پروژه عملی سوق خواهد داد بطوریکه بتوانید از این ابزار در کارهای شرکت و محل کار و یا حتی استفاده های شخصی استفاده کنید.

Excel VBA Learning With Project center

مشخصات فیلم آموزشی Excel VBA Learning With Project:

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده: udemy

– مدرس : Pardeep Sharma

– فایل تمرینی : دارد

– مدت زمان آموزش : 3 ساعت

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720×1280

– فرمت فایل : Mp4

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– زیرنویس فارسی : ندارد

Excel VBA Learning With Project

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *