دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی Fundamentals of Arnold for 3ds Max 2018

موتور رندر Arnold یکی از قویترین و پیچیده ترین موتورای رندر موجود است که به صورت پیش فرض همراه نرم افزار 3ds Max 2018 عرضه شده است. این موتور قدرتمند در پروژه های بسیار زیادی نظیر Gravity, Elysium, Pacific Rim, Alice in Wonderland و بسیاری دیگر از عناوین نام آشنا مورد استفاده قرار گرفته است. این موتور در حالت کلی می تواند یک خروجی بسیار خوب و واقعی را در زمان نسبتا کوتاهی به کاربر عرضه کند و زمان را در اختیار او قرار دد تا به بهبود کیفیت محیط بپردازد و زیاد درگیر تنظیمات رندرینگ نشود. برای استفاده از توانمندی های این موتور قدرتمند شما باید با تمام مسائل و ایده های اصلی این موتور آشنایی پیدا کنید. دوره آموزشی Fundamentals of Arnold for 3ds Max 2018 قصد دارد تا با بهره گیری از تجربیات مدرس، به توضیح مفاهیم اصلی موتور رندر Arnold بپردازد.

سایر توضیحات: دوره آموزشی محصول شرکت Pluralsight سعی دارد تا شما را با یکی از بهتری موتور های رندر جهان با نام Arnold آشنا کند. در این دوره شما ابتدا به بررسی مفاهیم اصلی خواهید پرداخت. سپس به تولید و رندر نور می پردازید. در ادامه افکت های ساده را رندر می کنید و سپس تمام مفاهیم یاد شده را در یک پروژه نسبتا پیچیده پیاده سازی می کنید.

 Fundamentals of Arnold for 3ds Max 2018 center

مشخصات فیلم آموزشی  Fundamentals of Arnold for 3ds Max 2018 :

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده : pluralsight

– مدرس : Alex

– فایل تمرینی : دارد

– مدت زمان آموزش : 2 ساعت و 51 دقیقه

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720×1280

– فرمت فایل : Mp4

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– زیرنویس فارسی : ندارد

 Fundamentals of Arnold for 3ds Max 2018

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *