دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی Game Design Foundations: 2 Systems, Chance, and Strategy

آیا علاقه ی شما به انجام بازی های کامپیوتری منجر به ایجاد علاقه برای ساخت بازی شده است؟ اگر چنین است، پس این دوره که دومین بخش از مباحث اصلی طراحی بازی می باشد می تواند به شما کمک کند تا با موضوعات اصلی بازیسازی آشنا شوید. این دوره همچنین ابزارها و تکنیک هایی را یاد می دهد که شما را در شروع کار طراحی در دنیاهای مجازی یاری می نماید. برنده ی جایزه ی طراحی بازی و مدرس این دوره، خانم Brenda Romero نگاه دقیقی به سیستم بازی، موقعیت های درون بازی، و استراتژی آن ها می اندازد. خانم Romero به شما توضیح می دهد که یک سیستم دقیقا چیست و سپس مثال هایی در مورد سیستم های رایج بازی را به شما نشان می دهد. او در ادامه در مورد مکانیزم بازی صحبت می کند و سیستم تصمیم گیری در گیم را به شما یاد می دهد.

سایر توضیحات: Lynda.com یک کمپانی آموزش آنلاین مشهور می باشد که هزاران دوره ی آموزشی را در زمینه ی نرم افزار، خلاقیت، و مهارت های کسب و کار تولید و عرضه کرده است. این شرکت نزدیک به 20 سال است که در حوزه ی کمک به دانش آموزان، مدیرها، و علاقه مندان به رشته های کامپیوتری فعالیت می کند و از مدرسان حرفه ای جهت ضبط آموزش ها استفاده می نماید.

Game Design Foundations: 2 Systems, Chance, and Strategy center

مشخصات فیلم آموزشی Game Design Foundations: 2 Systems, Chance, and Strategy :

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده : lynda

– مدرس : Brenda Romero

– فایل تمرینی : دارد

– مدت زمان آموزش : 1 ساعت و 31 دقیقه

– تاریخ ساخت آموزش : 3/12/2018

– سطح دوره: متوسط

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720×1280

– فرمت فایل : Mp4

– زیرنویس انگلیسی : دارد

– زیرنویس فارسی : ندارد

Game Design Foundations: 2 Systems, Chance, and Strategy

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *