دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی Illustrator CC for UX Design

آیا تابحال برایتان پیش آمده است که درخواست هایی برای طراحی نرم افزار موبایل، وبسایت، و یا نرم افزار دسکتاپ ساده داشته اید اما نمی دانستید که از چه ابزاری برای انجام اینکار استفاده کنید؟ اگر جوابتان بله است، این دوره ی آموزشی کاملا برای شما مناسب می باشد و به شما کمک می کند تا با مهارت های طراحی UX در نرم افزار Adobe Illustrator CC آشنا شوید. برای طراحی UX، شما باید ابزاری را انتخاب کنید که این فرآیند را برای شما تا حد امکان ساده کند و کنترل کاملی را بر روی طرح نهائی برایتان فراهم نماید. این دوره نرم افزار Adobe Illustrator CC را برای شما انتخاب می کند. در ابتدای این ویدئو شما با مباحث اصلی رسم کردن، ساخت گرافیک، و مدیریت اسناد ایلوستریتور آشنا می شوید. سپس نحوه ی ایجاد وایرفریم و mockup برای طرحتان را یاد می گیرید. در نهایت نیز می آموزید که چگونه ماکت اصلی را از طریق فایل PDF برای مشتری استخراج نمائید و محتوای ایلوستریتور را با سایر برنامه ها به اشتراک بگذارید.

سایر توضیحات : Pluralsight یک شرکت آموزش آنلاین خصوصی می باشد که دوره های آموزشی متنوعی را برای برنامه نویسان، مدیران IT و سایر افراد علاقه مند به مباحث کامپیوتری تولید و ارائه می کند. این شرکت در حال حاضر حدود 1500 مدرس حرفه ای را استخدام کرده و 6000 دوره ی آموزشی کاربردی را در زمینه های مختلف عرضه کرده است.

 Illustrator CC for UX Design center

مشخصات فیلم آموزشی Illustrator CC for UX Design :

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده : Pluralsight

– مدرس : William Everhart

– فایل تمرینی : دارد

– مدت زمان آموزش : 3 ساعت و 56 دقیقه

– تاریخ ساخت آموزش : March 20, 2018

– سطح دوره: متوسط

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720×1280

– فرمت فایل : Mp4

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– زیرنویس فارسی : ندارد

Illustrator CC for UX Design

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *