دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی Infiniteskills Getting Started With Adobe InDesign CC 2015

نرم افزار Adobe InDesign CC 2015 دارای تمام ویژگی های نوآورانه ، طرح و ابزارآلات خلاقانه است ، که شما با آن می توانید به سرعت و به طور موثر توسعه طراحی صفحات را به دور از هر پیچیدگی انجام دهید . این نرم افزار با پشتیبانی از واردات طرح ها و متن از فرمت های مختلف ، از جمله فایل های پی دی اف و XML ای که ارائه می دهد ، مجموعه ای از ابزارها برای ویرایش مواد وارداتی ، کار با لایه ها ، سبک آبشار ، جداول ، و قالب را در بر می گیرد . نرم افزار Adobe InDesign CC 2015 یک راه حل کامل برای محتوای چاپ و نشر فراهم می کند که کنترل دقیق بر تایپوگرافی و طراحی در سطح پیکسل است . از ویژگی های آن انطباق آسان با فرمت های مختلف ، پوسته ها ، جهت گیری صفحه و دستگاه در عین حفظ کیفیت بالای تصویر است . Adobe InDesign CC 2015 یک نگاه جدید است . از آنجا که رابط کاربری در فوتوشاپ و ایندیزاین هم زمان با هم ارتقاء یافته ، این نشانه آن است که ادوب به دنبال پیشرفت در ارتقاء کاربری و آسان تر کردن تمامی برنامه هایش می باشد .

از ویژگی های این نرم افزار می توان به فیلتر و جستجوی فونت, پشتیبانی از خروجی های سه بعدی فتوشاپ, امکان ساخت کتاب الکترونیک قابل استفاده بر روی تلفن همراه, دسترسی به تمام دارایی های این دیزاین خود در هر نقطه با CreativeSync, ایجاد طرح بندی برای چاپ، وب سایت و یا همراه در هر نقطه بر روی iPad خود, انتشار و توزیع اسناد آنلاین برای مشاهده در دسکتاپ و موبایل, دارای رنگ ها ، اشکال ، تصاویر گرافیکی ، فونت و …, صرف زمان کمتر برای جستجو و زمان بیشتری برای طراحی با بیش از 60 میلیون تصاویر با کیفیت بالای گرافیکی ، فیلم ، اشیاء 3D, پشتیبانی از خروجی های سه بعدی فتوشاپ, قابلیت ایجاد پاورقی جدید, ایجاد ستون متن های متعدد در یک قاب خاص و یا در سراسر کل اسناد, قابلیت های جدید خلاق ابر کتابخانه, دسترسی به یک کتابخانه عمومی, عملکرد بهتر لینک و چندین عناوینه دیگر اشاره کرد . فیلم آموزشی Infiniteskills Getting Started With Adobe InDesign CC 2015 توسط یکی از مدرسین گرافیک بنام Andy Anderson طراحی شده و کمپانی مشهور Infiniteskills این مجموعه را برای عموم عرضه کرد . امیدواریم که از دانلود فیلم آموزش شروع کار با نرم افزار ادوبی ایندیزاین سی سی 2017 لذت ببرید .

مشخصات فیلم آموزشی Infiniteskills Getting Started With Adobe InDesign CC 2015 :

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده : Infiniteskills

– مدرسین : Andy Anderson

– پروژه تمرینی : ندارد

– مدت زمان آموزش : 5 ساعت

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720×1280

– فرمت فایل : Mp4

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– زیرنویس فارسی : ندارد

 

دوره های فیلم آموزشی Infiniteskills Getting Started With Adobe InDesign CC 2015 :

– آشنایی با رابط کاربری

– راه اندازی یک سند جدید

– قرار دادن تصاویر گرافیکی مانند بارکد های و کدهای QR

– قالب بندی اشیاء

– ایجاد رنگ و نمونه های گرادیانت

– سازماندهی پروژه ها با لایه ها

– تغییر شکل اشیاء

– ادغام drop caps, bullets و numbering

– اعمال استایل های character و object

– ساخت یک multidocument book

– ایجاد PDF تعاملی و خروجی گرفتن برای EPUB

– تصحیح سند با پنل Preflight

– چاپ و خروجی سند

– و غیره

شما از این پس می توانید فیلم های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی ثبت نمایید

Infiniteskills Getting Started With Adobe InDesign CC 2015

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *