دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی iOS Development with Firebase

Firebase یک مجموعه ی نرم افزاری محبوب می باشد که به برنامه نویسان موبایل اجازه می دهد تا قابلیت های سمت سرور نظیر: هویت سنجی و ذخیره سازی داده ها را به راحتی به نرم افزارهای خود اضافه کنند. این دوره ی آموزشی برخی از بهترین سرویس های Firebase SDK را برای ساخت برنامه های iOS نشان می دهد. مدرس این دوره، آقای Bear Cahill در ابتدا توضیح می دهد که چگونه یک پروژه را در کنسول Firebase ایجاد کنید و SDK را در Xcode تنظیم نمایید. او سپس نشان می دهد که چطور از Firebase برای ساخت حساب کاربری و احراز هویت استفاده کنید. آقای Cahill در ادامه، سه روش متفاوت برای ذخیره سازی اطلاعات را به شما نشان می دهد و نحوه ی ایجاد، خواندن، آپدیت، و حذف اطلاعات از این منابع را نیز آموزش می دهد. شما در پایان دوره نیز سایر قابلیت های Firebase نظیر ارسال پیام را یاد می گیرید و با علم تجزیه و تحلیل در آن آشنا می شوید.

سایر توضیحات: Lynda.com یک کمپانی آموزش آنلاین مشهور می باشد که هزاران دوره ی آموزشی را در زمینه ی نرم افزار، خلاقیت، و مهارت های کسب و کار تولید و عرضه کرده است. این شرکت نزدیک به 20 سال است که در حوزه ی کمک به دانش آموزان، مدیرها، و علاقه مندان به رشته های کامپیوتری فعالیت می کند و از مدرسان حرفه ای جهت ضبط آموزش ها استفاده می نماید.

iOS Development with Firebase center

مشخصات فیلم آموزشی iOS Development with Firebase :

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده : Lynda

– مدرس : Bear Cahill

– فایل تمرینی : دارد

– مدت زمان آموزش : 1 ساعت و 46 دقیقه

– تاریخ ساخت آموزش : 5/30/2018

– سطح دوره: متوسط

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720×1280

– فرمت فایل : Mp4

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– زیرنویس فارسی : ندارد

iOS Development with Firebase

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *