دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی IT Administrator’s Guide to macOS Sierra

اگرچه بازار دسکتاپ را ویندوز به انحصار خود درآورده است، اما سیستم عامل Mac نیز به طور گسترده ای، بخصوص در سازمان های کوچکتر مورد استفاده قرار می گیرد. دانستن نحوه ی مدیریت و پیکربندی macOS یک مهارت ضروری برای هر مدیر IT به حساب می آید. در این دوره ی آموزشی، آقای Sean Colins نگاهی به آخرین سیستم عامل مک، یعنی Sierra می اندازد و بر روی مهمترین مباحث مربوط به مدیریت در این سیستم عامل متمرکز می شود. او در ابتدا نحوه ی پشتیبان گیری و بازیابی Sierra را با استفاده از ابزار محلی Time Machine آموزش می دهد. سپس شما را با شیوه ی مدیریت iCloud آشنا می نماید و تکنیک های بازیابی فایل های حذف شده را نشان می دهد. شما در ادامه با شیوه ی کار با حافظه های محلی و سیستم فایل جدید اپل (APFS) آشنا می شوید و یاد می گیرید که چطور از آن برای macOS, iOS, tvOS, و watchOS استفاده نمایید. شما در انتها نیز نحوه ی مانیتورینگ macOS Sierra را با استفاده از کنسول جدید یاد می گیرید و با مباحث امنیتی نیز آشنایی پیدا می کنید.

سایر توضیحات: Lynda.com یک کمپانی آموزش آنلاین مشهور می باشد که هزاران دوره ی آموزشی را در زمینه ی نرم افزار، خلاقیت، و مهارت های کسب و کار تولید و عرضه کرده است. این شرکت نزدیک به 20 سال است که در حوزه ی کمک به دانش آموزان، مدیرها، و علاقه مندان به رشته های کامپیوتری فعالیت می کند و از مدرسان حرفه ای جهت ضبط آموزش ها استفاده می نماید.

IT Administrator’s Guide to macOS Sierra center

مشخصات فیلم آموزشی IT Administrator’s Guide to macOS Sierra :

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده : Lynda

– مدرس : Sean Colins

– فایل تمرینی : دارد

– مدت زمان آموزش : 3 ساعت و 18 دقیقه

– تاریخ ساخت آموزش : 1/12/2017

– سطح دوره: متوسط

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720×1280

– فرمت فایل : Mp4

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– زیرنویس فارسی : ندارد

IT Administrator’s Guide to macOS Sierra

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *