دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی Learn Computer Vision And Image Processing In LabVIEW

لب ویو یک نرم افزار برنامه نویسی گرافیکی می باشد که در کاربردهای مختلف نظیر تجزیه و تحلیل سیستم های اندازه گیری, تحصیلات, آموزش, تحقیقات آزمایشگاهی, صنایع, جمع آوری و غیره استفاده می شود . اسناد ملی (NI)، ارائه دهنده راه حل هایی است که مهندسان و دانشمندان را به حل بزرگترین چالش مهندسی در جهان قادر می سازد . آخرین نسخه از لب ویو ارائه بهبود سرعت، کلید های میانبر توسعه و ابزار اشکال زدایی می باشد . LabVIEW همچنان به استاندارد راه کاربران این سیستم, با هر سخت افزار از طریق استفاده مجدد از کد و مهندسی فرآیندهای مشابه در سراسر سیستم، صرفه جویی در وقت و پول به عنوان پیشرفته ترین تکنولوژی در تعامل است و نیاز به تکامل و فشار زمان و همچنین افزایش در بازار می باشد . این برنامه یکی از جدیدترین و حرفه ای ترین نرم افزارهای برنامه نویسی گرافیکی جهت تجزیه و تحلیل سیستم‌های اندازه گیری می باشد که توسط کمپانی NI بصورت کاملا رایگان عرضه شده است .

این نرم افزار یک پلت فرم برنامه نویسی گرافیکی است که به مهندسان در پیاده سازی تمام مراحل توسعه پروژه های بزرگ و کوچکاز نمونه اولیه تا تست نهایی کمک می کند . در این محیط توسعه با ترکیب بهترین نرم افزار و سخت افزار با آخرین فن آوری های کامپیوتر امروز در اختیار  شما می باشد . LabView شامل تمام ابزار ها برای رسیدگی به وظایف فعلی و فوری با پتانسیل بسیار بالا برای نوآوری موفقیت در آینده و اثربخشی می باشد همچنین این نرم افزار شامل ابزار های قدرتمند چند منظوره برای انواع اندازه گیری و توسعه هر برنامه می باشد . با این ابزار مهندسان و دانشمندان می توانند در طیف گسترده ای از برنامه های کاربردی کار و با صرف زمان بسیار کمتر به توسعه بپردازند . با این نسخه از LabView یک محیط توسعه برای طیف گسترده ای از وظایف و افزایش بهره وری و نوآوری می باشد . فیلم آموزشی Learn Computer Vision And Image Processing In LabVIEW توسط یکی از بهترین مدرسین برنامه نویس بنام Ritesh Kanjee طراحی شده و کمپانی مشهور Udemy این مجموعه آموزشی را برای عموم عرضه کرد . امیدواریم که از دانلود فیلم آموزش پردازش تصویر و لب ویو لذت ببرید .

مشخصات فیلم آموزشی Learn Computer Vision And Image Processing In LabVIEW :

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده : Udemy

– مدرس : Ritesh Kanjee

– پروژه تمرینی : دارد

– مدت زمان آموزش : 2 ساعت و 30 دقیقه

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720×1280

– فرمت فایل : Mp4

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– زیرنویس فارسی : ندارد

 

سرفصل های فیلم آموزشی Learn Computer Vision And Image Processing In LabVIEW :

– بخش 1: مبانی ماژول توسعه لب ویو

– بخش 2: پردازش رنگ

– بخش 3: مبانی تشخیص ویژگی

– بخش 4: خطوط و لبه

– بخش 5: تشخیص ویژگی پیشرفته

– بخش 6: بخش جایزه

 

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *