دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی Learning API Documentation

API های خود را مستند کنید تا افرادی که با برنامه های شما ارتباط برقرار می کنند کارشان را با موفقیت انجام دهند و افرادی که محصولات شما را بهتر می کنند یک فریم ورک قابل مدیریت داشته باشند. متخصص برنامه نویسی و نگارش فنی، آقای Peter Gruenbaum اعتقاد دارد که API ها روز به روز پیچیده تر می شوند. به همین دلیل، او در این دوره به شما کمک می کند تا مهارت های لازم برای مستند سازی API وب را بدست بیاورید و با نحوه ی مستند کردن داده های ساخت یافته با استفاده از فرمت های تبادل اطلاعات آشنا شوید. آقای Gruenbaum مزایای ساخت مستند خوب را نشان می دهد، تفاوت های بین درخواست و پاسخ را آشکار می کند، و در مورد نحوه ی کار با دیتا تایپ های رایج، از اعداد و متن ها گرفته تا آرایه ها و دایرکتوری ها توضیحات مفیدی را ارائه می دهد.

سایر توضیحات: Lynda.com یک کمپانی آموزش آنلاین مشهور می باشد که هزاران دوره ی آموزشی را در زمینه ی نرم افزار، خلاقیت، و مهارت های کسب و کار تولید و عرضه کرده است. این شرکت نزدیک به 20 سال است که در حوزه ی کمک به دانش آموزان، مدیرها، و علاقه مندان به رشته های کامپیوتری فعالیت می کند و از مدرسان حرفه ای جهت ضبط آموزش ها استفاده می نماید.

Learning API Documentation center

مشخصات فیلم آموزشی Learning API Documentation :

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده : Lynda

– مدرس : Peter Gruenbaum

– فایل تمرینی : دارد

– مدت زمان آموزش : 1 ساعت و 18 دقیقه

– تاریخ ساخت آموزش : 1/30/2017

– سطح دوره: متوسط

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720×1280

– فرمت فایل : Mp4

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– زیرنویس فارسی : ندارد

Learning API Documentation

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *